וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: השוער הליטאי ארנסטאס שטקוס סיכם לשנתיים

9.7.2017 / 14:59

שוערה של דן האג ההולנדית ונבחרת ליטא, שהיה המועמד המוביל להגיע לקבוצה בעונה שעברה, יגיע העונה. רשם 14 הופעות במדי נבחרתו, כולל הופעה מול אנגליה בוומבלי בה הצטיין

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

רכש נוסף להפועל חיפה: המועדון הודיע היום (ראשון) על סיכומו לשנתיים של שוער נבחרת ליטא, ארנסטאס שטקוס. השוער בן ה-32, שהיה המועמד המוביל להגיע בעונה שעברה לפני פיט פלטהאוזן, צפוי להגיע לישראל ביממה הקרובה ולחתום על חוזהו לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

שטקוס, המתנשא לגובה 1.90 מטר, שיחק בעונה שעברה בדן האג מהליגה ההולנדית הראשונה וגם בקבוצות מטורקיה, בולגריה וקפריסין. השוער רשם 14 הופעות במדי נבחרת ליטא, כולל הופעה במרץ האחרון בוומבלי נגד נבחרת אנגליה (0:2 לאנגליה) בה הצטיין.

השוער הליטאי הוא השחקן הבינלאומי השלישי שמצטרף למועדון הקיץ, לאחר החתמתם של שחקן נבחרת מולדובה ראדו גנסארי וגבריאל תמאש הרומני, שרשם 65 הופעות במדי נבחרתו. הבעלים יואב כץ, שניהל את המשא ומתן מול סוכניו של השחקן, אמר: "החתמנו שוער ברמה גבוהה ואיכותי ואני בטוח שיחד עם שחקני הרכש הנוספים שיצטרפו יחזקו מאוד את הקבוצה".

חיים מגרלשווילי שעדיין לא חתם על חוזה חזר להתאמן. במועדון מעריכים שיחתום. במקביל נמשך המשא ומתן עם שלומי ארבייטמן. במועדון מתוחים מאוד לקראת ההחלטה של מכבי תל אביב בעניין דור פרץ. אם השחקן לא ישוחרר, יחתימו זר חמישי ואחרון בעמדה הזאת.

עוד בנושא:

כעס על רואש: "כנראה שכח מה יואב עשה בשבילו"
הפועל חיפה: ראסמוס סויסטדט וראדו גנסארי חתמו ויצטרפו לאימונים
בגלל טעויות העבר: חוזי הזרים בהפועל חיפה מבוססים על נקודות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוער החדש של הפועל חיפה. שטקוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully