וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ראסמוס סויסטדט וראדו גנסארי חתמו ויצטרפו לאימונים

4.7.2017 / 17:40

האדומים החתימו את שני הזרים, החלוץ המולדבי והמגן השבדי, אחרי שהם עברו בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. פערים קטנים עם ז'ורדן פושה, שמחוזר גם על ידי הפועל רעננה ודורש 120 אלף יורו

ראסמוס סויסטדט, ראדו גנסארי, גבריאל תמאש המאמן ניר קלינגר. הפועל חיפה, מערכת וואלה! NEWS
שלושת הזרים עם קלינגר/מערכת וואלה! NEWS, הפועל חיפה

שני הזרים החדשים של הפועל חיפה, ראסמוס סויסטדט וראדו גנסארי הצטרפו היום (שלישי) באופן רשמי למועדון, לאחר שעברו בדיקות רפואיות. הם יערכו הערב את אימון הבכורה שלהם בקבוצה. השניים מצטרפים לבלם הרומני גבריאל תמאש שחתם בקבוצה.

הפועל חיפה הציעה לחלוץ הצרפתי ז'ורדן פושה 110 אלף יורו לעונה, בחוזה ארוך. אמש נערכו שיחות בין השחקן למועדון, אולם הפערים כרגע עומדים על 20 אלף יורו. אתמול, בשעות הערב, פושה עדכן את ראשי המועדון כי הוא מוכן לוותר על עשרת אלפים יורו ביחס להצעה חדשה אותה קיבל מרעננה, ואם יובטח לו שכר של 120 אלף יורו לעונה הוא מוכן לחתום מיידית בקבוצה.

במועדון הבטיחו להחזיר לצרפתי תשובה עוד היום, כשבמקביל נבדקת אופציית שלומי ארבייטמן, עימו שוחח קלינגר. תחילה קיבל החלוץ הצעה לקצץ בשכרו בכ-50 אחוז. אתמול ההצעה שופרה, אך הצדדים עדיין רחוקים מלסגור.

שמואל שיימן שוחח גם עם יואב כץ, שדחה את ההצעה מונלו (50 אלף יורו) והוא ממשיך להתאמן בקבוצה. במועדון הבהירו כי אף שחקן בכיר מהסגל הנוכחי לא ישוחרר. לגבי דור פרץ, מקורבים לעסקה טוענים שהשחקן לא יישאר במכבי תל אביב, זאת לנוכח דקות המשחק שהוא צפוי לקבל והכוונה להביא זר בעמדה שלו. השחקן שוחח עם קלינגר והבהיר לו שבמידה ואכן יעזוב את סגנית האלופה, הוא רוצה לשחק בהפועל חיפה.
שני שחקני הרכש החדשים, המגן ראסמוס סויסטדט והחלוץ ראדו גנסארי, אמורים לעבור היום בדיקות רפואיות ולהצטרף לקבוצה. גנסארי נחת הלילה כשבשדה המתין לו סוכנו, ג'קי דהאן. במועדון הבהירו כי לא ימתינו לג'ייקוב נג'וקו זמן רב. אם העסקה לא תצא לפועל השבוע, במועדון יעדיפו להחתים שחקן אחר.

עדכון ראשון: 7:20

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ברוך הבא. גנסארי אחרי הנחיתה בישראל/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully