וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס על רואש: "כנראה שכח מה יואב עשה בשבילו"

5.7.2017 / 9:33

בהפועל חיפה לא מבינים מדוע הבלם כועס, השחקנים הזכירו את פרשת אלי כהן והגיבו: "רק בהפועל חיפה הוא יכול לעורר סערה". נמשך המו"מ עם ארבייטמן ופושה. פערים עם מגרלשווילי, שטען כי ההסכם השתנה

שחקן הפועל חיפה אושרי רואש. ברני ארדוב
הנתק נמשך. אושרי רואש/ברני ארדוב

בהפועל חיפה כועסים על אושרי רואש. במועדון טוענים כי הבלם, שהגיש מכתב תביעה קיבל בעונה החולפת גיבוי רחב מיואב כץ וכעת הוא בוחר לנקוט באמצעים משפטיים נגד המועדון. "בתקופה שבה רואש ואלי כהן הסתכסכו, יואב עמד מאחורי הבלם וגרם למאמן ללכת הביתה. הוא כנראה שכח מה יואב עשה בשבילו. אין עוד בעלים בישראל שהיה עושה דבר כזה. אם זאת התודה של רואש, עדיף שיחפש קבוצה בלאומית", זעמו חלק מהשחקנים, שחלק דווקא צודד בבלם בעונה שעברה.

יש לציין כי בצוות המקצועי לא ראו את רואש משתלב בין שלושת הבלמים המובילים של הקבוצה – תמאש, קפילוטו ופישלר. ניר קלינגר הודיע לאושרי רואש כי במידה שהוא יישאר הוא יהיה בלם שלישי. "רק בהפועל חיפה בלם שלא נמצא בתוכניות יכול לעורר סערה עונה שניה ברציפות. הגיע הזמן להפסיק את זה", אמר אחד השחקנים אתמול. "בניגוד לרואש, יוסי דורה ידע לנצל את היחס של יואב לטובתו. חבל, כי לאושרי יהיה קשה למצוא קבוצה בליגה הראשונה".

בשעות הלילה נמשך המשא ומתן עם ז'ורדן פושה ושלומי ארבייטמן. החלוץ שקיבל הצעה לקצץ 50 אחוז בחוזה שלו קיבל הצעה משופרת, אך עדיין אין הסכמה בין הצדדים. לגבי הצרפתי, הוצע לו חוזה של 110 אלף יורו לעונה, חלקו מורכב מבונוסים, ואתמול הוא סיפר למקורביו כי ההצעה של הפועל רעננה, 130 אלף יורו, טובה יותר. במהלך היום תתקבל החלטה סופית לגבי זהות החלוץ. חיים מגרלשווילי לא מתכוון להגיע לאימונים במידה שלא יסכם לעונה נוספת. המגן טען בפני ראשי המועדון כי ההצעה המקורית אותה קיבל שונתה ולכן ישנם פערים. ההערכה היא שהשחקן יישאר ויתחרה עם שמואל שיימן, שבמועדון דחו הצעה של 50 אלף יורו מוונלו ההולנדית תמורתו, על עמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully