וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער נבחרת ליטא וסיבאספור הטורקית מועמד להפועל חיפה

29.6.2016 / 13:50

ארנסטאס שטקוס עשוי לעמוד בין הקורות בעונה הבאה. במועדון מנסים להנחית אותו בישראל. במקביל, הוגשה הצעה לשוער מאריטימו, אך בשלב זה העלויות יקרות מדי

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחפש שוער. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

שוער נבחרת ליטא, ארנסטאס שטקוס, במגעים עם הפועל חיפה. במועדון טוענים כי השוער (31) הוא אחד מבין שלושת המועמדים הסופיים לעמוד בשער בעונה הקרובה. שטקוס הינו שוערה של סיבאספור הטורקית (32 הופעות בעונה החולפת) ובמועדון שוקלים להנחיתו מיידית בישראל. שוער נוסף שהוצע הוא השוער הצרפתי של מאריטימו הפורטוגלית, רומן סאלין. במועדון הגישו לשוער הצעה, אך בשלב זה הוא יקר מדי והוא יגיע רק אם יפחית משמעותית בעלויות שלו.

במועדון מנסים לסגור סופית את העברת חיים מגלרשווילי. בצוות המקצועי ביקשו מאופק פישלר הצעיר להישאר, אך ברור כי המצב הקיים, בו נמצאים כבר שלושה בלמים בקבוצה (פיניירו, רואש וקפילוטו) ייתכן ולכהן תהיה בעיה לשלב אותו באופן קבוע. יחד עם זאת, כהן הבהיר כי הוא רוצה את הבלם מאוד ולכן יצטרך להחליט האם חיפה תנסה לקדם את פישלר על חשבון אחד הבלמים הבכירים שלה. בשלב זה, נראה כי בחיפה בונים על פיניירו וקפילוטו כבלמים המובילים, כשייתכן שרואש, אותו לא רצה כהן, יידחק לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully