וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה. דיווח: ויין רוני הגיע למתחם האימונים של אברטון

מספר שעות אחרי שמנצ'סטר יונייטד אישרה את עסקת רומלו לוקאקו, רוני עושה את הדרך ההפוכה ויעבור בדיקות רפואיות בקבוצה בה גדל. רוני עוזב את יונייטד אחרי 13 עונות רצופות באולד טראפורד

היום בבוקר (שבת) הודיעה מנצ'סטר יונייטד כי היא הגיעה לסיכום על רכישתו של רומלו לוקאקו כוכבה של אברטון ועל פי דיווחים באנגליה ויין רוני, שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה, הגיע למתחם האימונים של הטופיז שם הוא יעבור בדיקות רפואיות ויסגור מעגל בקבוצה שבה הוא גדל לפני שהפך לכוכב גדול אצל השדים אדומים.

עוד בנושא:

מיליונרים חסרי רחמים: אברטון יוצאת מגדרה בחלון ההעברות הנוכחי
המחליף של רוני וזלאטן: לוקאקו סיכם במנצ'סטר יונייטד
העברות בעולם: סביליה שברה שיא מועדון, רובן נבס נוחת בצ'מפיונשיפ

ויין רוני במדי אברטון. GettyImages
עכשיו זה סופי. רוני חוזר הביתה/GettyImages

במהלך עונת 2013/14 חתם רוני על חוזה לארבע וחצי שנים, כשהעונה הקרובה נמצאת תחת אופציה שיונייטד החליטה באופן מובן לא לנצח. במקום זאת, הקפטן ישוב לטופיז בהעברה חופשית, ולא מן הנמנע שהשדים האדומים ישתתפו בחלק משכרו השנתי, העומד על כ-13 מיליון ליש"ט. רוני החל את קריירת הבוגרים שלו בגודיסון פארק ב-2002 והספיק לרשום 67 משחקי ליגה ו-15 שערים, לפני שנמכר למנצ'סטר יונייטד בקיץ 2004 תמורת 27 מיליון ליש"ט.

רוני עוזב את יונייטד אחרי לא פחות מ-13 (!) עונות, חלקן מופלאות. אולם, מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים נסוג מאוד ביכולת שלו בעיקר בשנתיים האחרונות, מה שגרם לו לאבד את מקומו בסגל הלאומי וגם את חולצת ההרכב של השדים האדומים. בעונה החולפת רוני הגיע לשפל שלו כשרשם רק 15 הופעות בהרכב הפותח אצל ז'וזה מוריניו וכבש חמישה שערי ליגה בלבד. את עונת השיא שלו רוני רשם ב-2011/12, אז הוא כבש 27 שערי ליגה באותה עונה שבה יונייטד איבדה את האליפות רק בזכות השער הדרמטי של סרחיו אגוארו ומנצ'סטר סיטי מול קריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully