וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: הושג סיכום עם אברטון לגבי רומלו לוקאקו

אחרי שנראה היה שיחזור לצ'לסי, השדים האדומים הודיעו רשמית על צירופו של החלוץ הבלגי, בכפוף לסיכום מולו ולמעבר בדיקות רפואיות. על פי ההערכות, הטופיז יקבלו עבורו 75 מיליון ליש"ט

אתר רשמי

מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שבת) באופן רשמי על כך שהגיעה לסיכום עם אברטון על רכישתו של רומלו לוקאקו, והחלוץ הבלגי יצטרף לשדים האדומים בכפוף לסיכום תנאיו מול הקבוצה ולמעבר בדיקות רפואיות. לאחר שבשבועות האחרונים נראה היה שיחזור לקדנציה שנייה בצ'לסי, בעוד יונייטד התמקדה דווקא במרדף אחר אלברו מוראטה, אתמול דווח ב-BBC כי לוקאקו עשוי לנחות בסופו של דבר דווקא במנצ'סטר, וכעת הדיווחים הפכו למציאות.

על פי הדיווחים, יונייטד תשלם על הבלגי הבינלאומי 75 מיליון ליש"ט, מה שיהפוך אותו להעברה החמישית בגובהה בהיסטוריה של הכדורגל, אחרי פול פוגבה (89.3), גארת' בייל (85.3), כריסטיאנו רונאלדו (80) וגונסאלו היגואין (75.3).

ז'וזה מוריניו, שבתקופתו נמכר לוקאקו מצ'לסי לאברטון, חיפש חלוץ לשדים האדומים, לאחר שאלה החליטו לוותר על זלאטן איברהימוביץ'. כעת, נראה כי הפורטוגלי מצא את האיש שיוביל את ההתקפה באולד טראפורד בשנים הקרובות.

לוקאקו חגג רק לפני כחודשיים את יום הולדתו ה-24, אולם הוא כבר מנוסה מאוד ומשחק בפרמיירליג מאז הצטרף לצ'לסי מאנדרלכט ב-2011. לבלגי יש עד היום 53 שערי פרמיירליג ב-110 הופעותיו במדי צ'לסי, ווסט ברומיץ' ואברטון, כאשר את העונה החולפת הוא סיים עם 25 שערי ליגה ובמקום השני בטבלת מלך השערים, אחרי הארי קיין. בסך הכול, הוא כבש 145 שערים ב-317 משחקים בקריירה.

עוד בנושא

דיווח: העברתו של ויין רוני לאברטון תתבצע בימים הקרובים
מיליונרים חסרי רחמים: אברטון יוצאת מגדרה בחלון ההעברות הנוכחי
בראדלי לוארי הלך לעולמו בגיל 6 אחרי מאבק במחלת הסרטן

רומלו לוקאקו שחקן אברטון. רויטרס
המחליף של זלאטן. לוקאקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully