וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי לוארי הלך לעולמו בגיל 6 אחרי מאבק במחלת הסרטן

הילד שריגש את הכדורגל האנגלי כבר לא יכול היה להילחם יותר. אימו כתבה: "אין מילים לתאר את שיברון הלב. הילד האמיץ שלי הולך להיות עם המלאכים". צ'לסי, סנדרלנד ונבחרת אנגליה נפרדו

אימג'בנק GettyImages

בראדלי לוארי, הילד בן השש שריגש בשנתיים האחרונות את הכדורגל האנגלי, הלך הערב (שישי) לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן.

לוארי נולד ב-17 במאי, 2011, ו-18 חודשים לאחר מכן, כשסבל בין היתר מבקע ובחילות תכופות, נלקח לבית החולים ואובחן כסובל מנוירובלסטומה מדרגה ארבע - סוג נדיר של סרטן של מערכת העצבים שנפוץ בעיקר אצל ילדים עד גיל חמש. מאז ועד היום הוא הצליח להתגבר על המחלה, שחזרה שוב ושוב, ולהילחם עד הרגעים האחרונים. היום, המלחמה הזו פסקה, והילד שאומץ על ידי הכדורגל האנגלי בכלל וסנדרלנד וג'רמיין דפו בפרט, הלך לעולמו.

"הילד האמיץ שלי הלך להיות עם המלאכים", כתבה אימו בפייסבוק. "הוא היה גיבור-העל הקטן שלנו ונלחם ללא הפסק, אבל היו זקוקים לו למעלה. אין מילים לתאר כמה שבורי לב אנחנו. תודה לכולם על התמיכה והמילים היפות. תישן טוב, תינוק שלי, ותעוף גבוה עם המלאכים".

"זה עניין של ימים", אמר אמש דפו, במסיבת עיתונאים בה לא יכול היה לעצור את הדמעות. "החזקתי את הבכי זמן רב. אני מדבר עם המשפחה שלו מדי יום. לפני כמה ימים פגשתי אותו, והיה קשה לראות אותו סובל ככה. הוא יהיה בליבי לנצח. אין יום שעובר בלי שאני בודק מה מצבו".

עוד בנושא:

כדור נגד כאבים: הקשר המרגש בין ילד גוסס מסרטן והכדורגל האנגלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully