וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם -8.7: שיא העברות לסביליה, זניט קנתה את דריוסי

האנדלוסים הוציאו 20 מיליון יורו על לואיס מוריאל, הרוסים שילמו סכום זהה עבור מלך השערים של ריבר פלייט. פ.ס.ז' שוקלת מהלך על קוטיניו, פאוליניו מפנטז על ברצלונה, רובן נבס השלים מעבר מפתיע לוולבס

אתר רשמי

העברות

* סביליה שברה את שיא ההעברות שלה על החלוץ הקולומביאני לואיס מוריאל, אותו היא רכשה ב-20 מיליון יורו מסמפדוריה.

* סבסטיאן דריוסי בן ה-21 עבר מריבר פלייט לזניט סנט פטרסבורג תמורת 20 מיליון יורו. החלוץ הארגנטינאי שכבש 16 שערים בעונה החולפת, חתם בזניט עד 2021.

* בנבנטו שהעפילה לסרייה A, רכשה מקארפי את המגן הימני גאיטנו לטיזיה. המחיר של האיטלקי בן ה-27: 1.75 מיליון יורו.

* עולה אחרת לסרייה A, ספאל, התחזקה בשלושה שחקנים: החלוץ אלברטו פאלוסקי הושאל מאטאלנטה, הקשר האחורי פדריקו ויויאני הושאל מוורונה והשוער אלפרד גומיס הושאל מטורינו.

* * וולפסבורג שילמה למלאגה 15 מיליון יורו וקיבלה תמורתם את איגנסיו קמאצ'ו. הקשר בן ה-27 קיבל את החולצה עם המספר 4 וחתם בקבוצה הגרמנית עד קיץ 2021. הזאבים גם החתימו לשלוש שנים את החלוץ בן ה-19, קיילן הינדס, שחוזהו בארסנל הסתיים.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה כי הגיעה לסיכום עם אברטון על רכישתו של רומלו לוקאקו. לידיעה המלאה.

* וולבס השלימה את הרכישה היוקרתית של רובן נבס מפורטו תמורת 15.8 מיליון ליש"ט, והחתימה לחמש שנים את השחקן הצעיר ביותר שפתח בליגת האלופות כקפטן (מול מכבי תל אביב). גם הבלם הצרפתי ווילי בולי הצטרף לקבוצה מפורטו, בהשאלה עד תום העונה.

* ולנסיה רכשה מיובנטוס את השוער הברזילאי נטו תמורת 7 מיליון יורו.

* סיידו יאנקו, מגן הנבחרת הצעירה של שוויץ, עזב את סלטיק וחתם לארבע שנים בסנט אטיין, גם החלוץ לואיס דיוני נרכש מדיז'ון ב-5 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* ליל ממשיכה להיות הבולטת בחלון ההעברות בצרפת, כשהפעם רכשה את המגן קווין מלקווי מסנט אטיין תמורת 9 מיליון יורו. השחקן בן ה-25 חתם לחמש שנים בקבוצה של מרסלו ביילסה.

* הופנהיים רכשה את ניקו שולץ, המגן השמאלי בן ה-24 של בורוסיה מנשנגלדבאך, שחתם על חוזה לשלוש שנים. סכום ההעברה לא פורסם.

* לאחר ששיחק אשתקד 12 פעמים במדי הקבוצה הבוגרת, קיבל טרנר אלכסנדר-ארנולד חוזה לחמש עונות בליברפול.

* יאיא סאנוגו שוחרר מארסנל ומצא בית חדש בטולוז, בה חתם עד 2020.

* אברטון רכשה את הקשר האנגלי בן ה-18 ג'וש באולר מקווינס פארק ריינג'רס תמורת 4 מיליון ליש"ט.

* יוראי קוצקה עזב את מילאן וחתם בטרבזונספור בעסקה ששוויה הוערך ב-6 מיליון יורו.

שמועות

* "סקיי ספורטס" הבריטי מדווח כי ויין רוני הגיע למתחם האימונים של אברטון כדי להשלים את חזרתו למועדון נעוריו אחרי 13 שנים במנצ'סטר יונייטד. לידיעה המלאה

* בספרד מדווחים שהקשר דני סבאיוס, כוכב הנבחרת הצעירה ובטיס, יחתום רשמית ביום שני הקרוב בריאל מדריד. לידיעה המלאה.

* פאוליניו הברזילאי מודה שמאז שהוא שמע שברצלונה רוצה אותו, הוא לא חושב על שום דבר אחר: "אני לא צבוע, אני חושב על ברצלונה הרבה. סעיף השחרור שלי הוא 40 מיליון יורו, ואני חושב שברצלונה הציעה 20 מיליון וגוואנגז'ו סירבה. הסוכן שלי אמר לי שהשיחות נמשכות. יש סיכוי שאשחק שם, לצד הכוכבים הגדולים בעולם. אני מקווה שיושג סיכום".
ניימאר טוען: "אנחנו מחכים לפאוליניו בזרועות פתוחות, הלוואי ויחתום".

* "ל'אקיפ" טוען: פריס סן ז'רמן תסתער על קשרה הברזילאי של ליברפול פיליפה קוטיניו אם לא תצליח לצרף את קיליאן אמבפה. על פי הדיווח בשער של העיתון הצרפתי, הפריסאים מוכנים להשקיע "סכום עתק" בשביל לרכוש את כוכב ליברפול שחתום באנפילד עד 2022. המחיר המוערך: 90 מיליון יורו.

* צ'לסי הצטרפה לליברפול במרדף אחר קשרה הסנגלי של לאציו, קייטה באלדו, 22, שמבוקש גם במילאן. המחיר המוערך: 20 מיליון יורו.

* "ראג'ה נאינגולאן נשאר ברומא", כך מאשר מונצ'י, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, "עכשיו זה הזמן לבנות את הקבוצה".

* בעוד נמניה מאטיץ' ככל הנראה ירד מהפרק, מנצ'סטר יונייטד עוברת להתעסק בניסיון לצרף את אריק דייר מטוטנהאם. באנגליה טוענים שהתרנגולים יקשיבו להצעה של 50 מיליון ליש"ט.

* ליל פתחה עם מנצ'סטר סיטי בשיחות בנוגע לווילפריד בוני.

* אינטר הצטרפה למירוץ אחר כוכב ארסנל אלכסיס סאנצ'ס ומעוניינת להפוך אותו ל"פנים של המועדון", כך על פי "גאזטה דלו ספורט".

* באנגליה מדווחים שתומא למאר סיכם את תנאיו בארסנל, וכעת שני הצדדים ממתינים לסיכום של התותחנים עם מונאקו. אלופת צרפת דורשת כרגע 80 מיליון ליש"ט על שחקן הכנף בן ה-21.

* סאות'המפטון מקווה להקדים את ניוקאסל ואת ברייטון במירוץ אחר שחקן צ'לסי, רובן לופטוס צ'יק.

* לאונרדו אוז'ואה מבוקש בספרד: ריאל בטיס, לבאנטה וחטאפה פנו ללסטר סיטי ובדקו מה היא דורשת עבור החלוץ הארגנטינאי.

* מספר מקורות באירופה מדווחים כי מילאן רוצה מאוד להשיב את פייר אמריק אובמיאנג ומתכוונת להציע לו חוזה עתק, אך דורטמונד דורשת תמורתו 80 מיליון יורו.

* בסטיאן אוציפקה, המגן השמאלי של איינטרכט פרנקפורט ומי שמקדים את טאלב טואטחה במאבק על עמדה זו, מתקרב לשאלקה שצפויה לרכוש אותו ב-7 מיליון יורו כדי שימלא את המקום של סיאד קולאשינץ. המגן בן ה-28 צפוי להרוויח 2.5 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully