וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל לאורי נשאר בטורונטו, פול מילסאפ עובר לדנבר, כרמלו ליוסטון או קליבלנד?

הרכז המבוקש החליט להמשיך ברפטורס ויחתום על חוזה של 100 מיליון דולר לשלוש שנים. הפורוורד של אטלנטה יחתום על חוזה של 90 מיליון דולר ל-3 שנים בנאגטס. כרמלו יהיה חלק מסופר-טים חדשה?

עריכה: מתן חדד

אחת החוליות הכי מבוקשות ביותר מבין השחקנים החופשיים (ובטח מבין הרכזים) ב-NBA, קייל לאורי, יישאר בסופו של דבר בטורונטו. האולסטאר בן ה-31, שרשם בעונה שעברה ממוצעים של 22.4 נקודות, 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-1.5 חטיפות בממוצע למשחק, יחתום על חוזה של 100 מיליון דולר לשלוש שנים בקבוצה הקנדית. לאורי פרסם את החלטתו והנימוקים לה ב"פליירס טריביון":

"כשנאלצתי לקבל את ההחלטה שלי הרבה דברים עברו לי בראש. המשפחה, הכדורסל ואיפה אני רוצה לבלות את השנים הבאות שלי. מה שהכריע זו תחושת הבטן, מה שהרגשתי בלב. בסופו של דבר זו הייתה החלטה קלה, כל הדרכים הובילו אותי לאותו המקום - הביתה, חזרה לטורונטו.

"אני נשאר כי זה מה שהלב שלי אומר וכי זה מרגיש כמו הדבר הנכון לעשות. הלב שלי אומר שזו העיר הכי טובה בעולם, עם אוהדי הכדורסל הטובים ביותר בעולם. הוא אומר לי שהרפטורס יכולים להיות קבוצה ששווה אליפות בעתיד הנראה לעין. אבל הכי חשוב, הוא אומר לי שאם אני מחפש אנשים שאני יכול להאמין בהם, כדאי לבחור באלה שקודם כל האמינו בי. ואם אתה מתחיל משהו, אתה צריך לסיים אותו".

עוד בנושא

קייל קורבר נשאר בקליבלנד, טאג' גיבסון מצטרף לחבריו במינסוטה
"לברון ג'יימס לא מנסה לגייס לקליבלנד שחקנים חופשיים"
אנדרה איגודאלה נשאר בגולדן סטייט, ג'יי ג'יי רדיק עובר לפילדלפיה

קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. AP
"מה שהכריע היה הלב". ו-100 מיליון דולר. לאורי/AP

האם כרמלו אנתוני עושה עוד צעד בדרך לעזיבה? על פי הדיווחים האחרונים הפורווורד הוותיק מוכן לפתוח את החוזה שלו בניו יורק ניקס ולוותר על סעיף ה-no-trade ולעבור ליוסטון או לקליבלנד, אם אכן הקבוצות הללו יהיו מסוגלות להגיע להסכם עם הנהלת הניקס.

צירופו של כריס פול לרוקטס, והשילוב שלו עם ג'יימס הארדן, יצרו עניין רב מבחינת כרמלו למעבר אפשרי לטקסס, אבל עדיין לא ברור אם הקבוצה מעוניינת בעסקה מורכבת שכזו. שמו של ריאן אנדרסון הועלה כשחקן שיוכל להיכלל בעסקה. כמובן שקליבלנד נחשבת ליעד מועדף עבור כרמלו, לנוכח החברות הארוכה שלו עם לברון ג'יימס, אך לא ברור איזה מקום יש לה בתקרת השכר.

בניו יורק מעוניינים לחדש את פני הקבוצה, אחרי העונות המאכזבות שעברו עליה, ואחרי הפיטורים של פיל ג'קסון בקבוצה רוצים ריענון ולא להעניק לשחקנים מבוגרים חוזים ארוכי טווח. לכרמלו נותרו שנתיים בחוזה בניו יורק, עם שכר של 54 מיליון דולר מובטחים. עם זאת, סעיפים בחוזה של כרמלו מאפשרים לו לשלוט בעתידו, מה שיקשה על המיקוח מצד הניקס.

עוד באותו נושא

קייל קורבר נשאר בקליבלנד, טאג' גיבסון מצטרף לחבריו במינסוטה

לכתבה המלאה
פול מילסאפ אטלנטה הוקס. AP
בדרך לדנבר. פול מילסאפ/AP

פול מילסאפ הפורוורד של אטלנטה היה אחד השחקנים המבוקשים בשוק ההעברות ב-NBA ונראה שהוא מצא קבוצה. על פי רמונה שלבורן מ-ESPN מילסאפ סיכם על חוזה בעלות של 90 מיליון דולר לשלוש שנים בשורות דנבר נאגטס.

מילסאפ, שהודיע לראשי ההוקס שהוא לא מתכוון להאריך את חוזהו שהיה אמור להסתיים בקיץ הבא, רשם ממוצעים של 18.1 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בעונה שעברה. מילסאפ דורג חמישי באיכותו ברשימת השחקנים החופשיים ב-NBA ודנבר עושה חיזוק משמעותי מאוד עם החתמתו.

* טי ג'יי ליף רשם הלילה הופעת בכורה די מרשימה במדי אינדיאנה בליגת הקיץ עם 12 נקודות (5 מ-9 מהשדה) ו-5 ריבאונדים ב-77:84 על שארלוט.

* בארה"ב מדווחים של.א לייקרס עוקבת אחרי ראג'ון רונדו ושוקלת לצרף את הרכז ששוחרר משיקגו. רונדו עשוי לשמש בקבוצה מעיר המלאכים כסוג של מנטור ללונזו בול, הרכז שנבחר בבחירה השנייה בדראפט.

* בן מקלמור עובר מסקרמנטו לממפיס תמורת 10.7 מיליון לשנתיים. וינס קרטר עשוי לעשות את הדרך ההפוכה תמורת חוזה מינימום. על פי הדיווחים סקרמנטו הציעה חוזה מקסימום לאוטו פורטר (כ-106 מיליון ל-4 עונות).

* אדריאן ווז'נרובסקי מדווח שננה הסנטר הברזילאי של יוסטון ימשיך בקבוצה ויחתום על חוזה לשלוש שנים תמורת 11 מיליון דולר.

* ל.א קליפרס שאיבדה את כריס פול ליוסטון, עוקבת אחרי דאנילו גאלינרי הגארד האיטלקי שנחשב לשחקן חופשי וכיכב בעונה הקודמת בדנבר נאגטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully