וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ג'יימס לא מנסה לגייס לקליבלנד שחקנים חופשיים"

על רקע ההתחזקות של היריבות, בצל עזיבתו של דייויד גריפין ובניגוד לשנים עברו, בארה"ב טוענים שכוכב הקאבס מעדיף הפעם להביט מרחוק על הנעשה. ג'יימס: "סטפן קרי צריך להרוויח 400 מיליון דולר"

עריכה: מתן חדד

בזמן ששוק השחקנים החופשיים ב-NBA רק הולך ומתחמם, לברון ג'יימס לוקח צעד אחורה. בניגוד לשנים קודמות, אז ניסה לעזור לקבוצותיו השונות להתחזק במהלך הקיץ, הפעם כוכב קליבלנד "לא מנסה לגייס שחקנים חופשיים בשם המועדון", כך על פי ESPN.

בעבר, כאמור, היה לברון אקטיבי מאוד כשניסה לחזק את הקאבלירס. ב-2015 היה חלק מפגישה מפורסמת עם קווין לאב על שפת הבריכה, שסייעה לכוכב מינסוטה דאז להשתכנע ולחתום על חוזה חדש. כמו כן, דאג שחבריו מייק מילר וג'יימס ג'ונס יצטרפו אליו בקליבלנד.

"הבחירה של לברון לתפקד על תקן צופה מהצד מגיעה בזמן רגיש עבור הקבוצה, שמנסה להתנהל בשוק השחקנים החופשיים ללא ג'נרל מנג'ר, לאחר שנפרדה מדייויד גריפין", נכתב ב-ESPN. הקאבס ממשיכים במגעים עם צ'ונסי בילאפס, אך זה לא ממהר לחתום בינתיים. "לברון כונה בעבר ה-GM של הקאבס בגלל המעורבות שלו בהחלטות של הקבוצה, אבל כעת, כשאין למועדון אף אחד שימלא את התפקיד, נראה שהוא מעדיף לעקוב מרחוק".

הלילה הגיעה קליבלנד לסיכום עם חוסה קלדרון, שיחליף את דרון וויליאמס בעמדת הרכז המחליף. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא זאק ראנדולף מממפיס. "בתיאוריה, שיחה מלברון לראנדולף תשפיע על האולסטאר לשעבר לוותר על כסף ולהצטרף לקאבס", נכתב ב-ESPN, אולם שיחה כזאת לא נעשתה.

עם זאת, ב-ESPN העלו את האפשרות שמאחורי הקלעים, לברון דיבר עם דוויין ווייד וכרמלו אנתוני - שניהם תחת חוזים בשיקגו ובניו יורק, בהתאמה - אך שניהם עשויים להפוך בקרוב שחקנים חופשיים.

עוד בנושא:

אנדרה איגודאלה נשאר בגולדן סטייט, ג'יי ג'יי רדיק עובר לפילדלפיה
הקיץ של ג'ורג': המנצחים והמפסידים מהטרייד הגדול על פול ג'ורג'
ג'ורג' נפרד מאינדיאנה, OKC עוקצת את דוראנט, לברון מברך את קרי

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
מחכה בסבלנות. לברון/AP

העלייה בתקרת השכר בליגה, ובעקבותיה הצמיחה בסכומים שמרוויחים השחקנים, לא מספיקה אם שואלים את לברון ג'יימס, שבכלל היה מעדיף מצב בו לא היו גבולות בכלל. כוכב קליבלנד הגיב לציוץ של כתבת 'סן פרננסיקו קרוניקל', אן קילון, לפיו השווי של גולדן סטייט עלה מ-450 מיליון דולר ל-2.6 מיליארד דולר מאז 2010. "תסבירו לי שוב למה יש תקרה על הסכומים ששחקן יכול להרוויח", כתב לברון, "אל תענו לי. סטף צריך לקבל הקיץ חוזה של 400 מיליון דולר לחמש שנים".

אגב החוזה החדש של סטף קרי בווריירס, כתב ESPN קווין פלטון בדק על פי מספר קריטריונים כמה הרכז היה צריך להרוויח בשורות האלופה אם לא הייתה תקרת שכר, והגיע לבין 53 ל-63 מיליון דולר לעונה.

עוד באותו נושא

אנדרה איגודאלה נשאר בגולדן סטייט, ג'יי ג'יי רדיק עובר לפילדלפיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully