וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' נפרד מאינדיאנה, OKC עוקצת את דוראנט, לברון מברך את קרי

הכוכב שנשלח לת'אנדר אמר שלום לאנשי הפייסרס, שחקנים ברחבי הליגה נותרו בהלם ועסקו בחוסר השוויון בין המזרח למערב, בעיריית ומשטרת אוקלהומה סיטי חגגו. וגם: החוזה ההיסטורי של סטף קרי

עריכה: מתן חדד

בפעם השנייה תוך כמה ימים, ה-NBA כמרקחה. לפני שלושה ימים בלבד הליגה רעדה כאשר כריס פול נשלח בטרייד מלוס אנג'לס קליפרס ליוסטון רוקטס, שם חבר לג'יימס הארדן. הלילה (בין שישי לשבת), הגיעה עוד פצצה שחיברה בין שני כוכבים, לאחר שאינדיאנה נפרדה מכוכבה בשנים האחרונות פול ג'ורג', ושלחה אותו בטרייד לאוקלהומה סיטי, שם הוא ישחק לצד ה-MVP הטרי של הליגה, ראסל ווסטברוק. מיד לאחר שהטרייד התפרסם, זינקו סיכויי האליפות של הת'אנדר בווגאס מ-1 ל-80 ל-1 ל-40.

"בעשרת הימים האחרונים, כריס פול, ג'ימי באטלר, פול ג'ורג', ריקי רוביו, דווייט הווארד, ברוק לופס, דיאנג'לו ראסל והבחירה 1 בדראפט עברו בטרייד", ציין אלכס קנדי מ"הופס הייפ" את התקופה המשוגעת העוברת על ליגת הכדורסל הטובה בעולם ואילו הסטטיסטיקאי המפורסם נייט סילבר תהה: "אז כריס פול, פול ג'ורג' וג'ימי באטלר עברו בטריידים והשחקן הכי טוב שהקבוצות שלהם קיבלו בתמורה היה... ויקטור אולדיפו?".

ואכן, התמורה שהפייסרס קיבלו עבור ג'ורג' הייתה תמוהה משהו. אם בערב הדראפט, על פי הדיווחים, בוסטון הציעה שלוש בחירות סיבוב ראשון תמורת הפורוורד, הרי שכעת אינדיאנה תקבל רק את אולדיפו ודומנטס סאבוניס, שניים שהיו חלק מהטרייד שהעביר אשתקד את סרג' איבקה מאוקלהומה סיטי לאורלנדו. ב-ESPN מיהרו להציג את נדידת הכוכבים למערב: מתוך 14 השחקנים שדורגו ראשונים בדירוג ה-NBA של הרשת בתחילת העונה שעברה, 13 משחקים כרגע במערב ורק אחד, לברון ג'יימס כמובן, נותר במזרח.

עוד בנושא:

פול ג'ורג' עובר לאוקלהומה סיטי, חוזי עתק לקרי וגריפין
פול פוזישן: ההזדמנות והאתגר של כריס פול עם הגעתו ליוסטון רוקטס
דיווחים בארצות הברית: "מילוש תאודוסיץ' קרוב מאוד לחתימה בשיקגו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ורג' פרסם באינסטגרם תמונה שלו ושל ווסטברוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוסט הפרידה של ג'ורג'

ג'ורג' עצמו נפרד כצפוי מאינדיאנה במילים חמות ובחשבון האינסטגרם שלו כתב: "אני יכול להמשיך עוד ועוד עם תמונות ותגובות, אבל אינדיאנה... תודה לך על כל מה שהיית לי ולמשפחה שלי! נפגשתי ועבדתי עם האנשים הכי מדהימים שאני חושב שאי פעם אפגוש! כולכם יודעים מי אתם. אינדי, את תהיי בידיים נהדרות בעתיד! אוהב את כולכם". לאחר מכן, הוא גם פרסם תמונה שלו לצד ווסטברוק.

אחרי שהודיע לפייסרס שלא יחתום עם תום חוזהו בסוף העונה הבאה על הארכת חוזה, בקבוצה ניסו להשיג משהו תמורתו וביצעו את הטרייד הלילה, רגע לפני ששוק השחקנים החופשיים נפתח. עיתונאים המסקרים את הליגה טוענים כי הת'אנדר "עוד לא סיימו" את הצעדים שלהם וייתכן שיהיו עוד הפתעות.

גם השחקנים ברחבי הליגה הגיבו לחדשות המרעישות של הלילה. "אוקיי, OKC", צייץ דוויין וייד ואילו כוכב פילדלפיה, ג'ואל אמביד, הודה שהוא מרוצה: "מקומות בפלייאוף נפתחים. חחח". ג'רמי לין כתב: "וואו, זה הולך להיות פרוע, מהר מאוד" ואילו רודי גובר, ספק משועשע, כתב: "אוקיי, אפשר פשוט לחבר את המזרח עם המערב? זה הופך להיות קצת לא מאוזן LOL". פטריק בברלי, שרק השבוע עבר לקליפרס במסגרת הטרייד על כריס פול, כתב: "המערב חולני! החטיבה הכי טובה בעולם".

אבל את ההיילייטס סיפקו עיריית אוקלהומה סיטי, עם ציוץ מתגרה לכיוונו של האקס קווין דוראנט ומשטרת אוקלהומה סיטי, שצייצה: "תודה על כל הציוצים שלכם, שמדווחים על ה'גניבה' של פול ג'ורג' על ידי הת'אנדר. ממצאי החקירה שלנו: חוקי לחלוטין וחכם מאוד".

עיריית אוקלהומה סיטי

משטרת אוקלהומה סיטי

אלא שהטרייד על ג'ורג' ממש לא היה הרגע הגדול היחיד של הלילה, כאשר שניים מכוכבי הליגה סיכמו על הארכות חוזה משמעותיות בקבוצות שלהם.

הראשון הוא סטפן קרי, MVP השנתיים הקודמות, שסגר מול האלופה גולדן סטייט את התנאים לחוזה "סופר מקס", במסגרתו יהפוך לשחקן היקר בתולדות ה-NBA וירוויח 201 מיליון דולר בחמש השנים הבאות. עד כה, הווריירס היו יכולים לבצע שלל מהלכים, בין היתר בזכות החוזה הנוח של קרי, 44 מיליון לארבע שנים, אולם כעת הוא זוכה לשדרוג ענק ויהפוך למעשה לשחקן הכי מרוויח-פר-שנה בארבע הליגות הבכירות בספורט האמריקאי (NBA, NFL, MLB, NHL), עם 40.2 מיליון דולר לעונה, יותר מה-34.4 של המוביל עד כה, זאק גריינקי, המגיש של אריזונה דיאמונדבקס. לברון ג'יימס מיהר לצייץ: "ברכות, סטף" והעסקה תיחתם סופית ב-6 ביולי, אחרי שבוע הפרי אייג'נסי.

הדיל הגדול השני הלך לבלייק גריפין, שירוויח 173 מיליון דולר בחמש השנים הבאות בלוס אנג'לס קליפרס. אחרי הטרייד על כריס פול, רבים היו משוכנעים שגריפין, שעמד להפוך לשחקן חופשי, יהיה הבא בתור לעזוב את עיר המלאכים, אולם הוא בחר להישאר ובקבוצה בחרו להעניק לו חוזה עתק, זאת למרות היסטוריה של פציעות. החוזה החדש שם קץ לשמועות המרובות לגבי גריפין, בו חשקו בין היתר מיאמי, בוסטון ופיניקס, עמה הוא ביטל את הפגישה שנקבעה לו (כמו גם עם דנבר). מי שיעזוב את הקליפרס, על פי אדריאן ווג'נארוסקי, הוא ג'יי ג'יי רדיק, שעשוי להצטרף לפילדלפיה.

הציוץ של לברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully