וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארצות הברית: "מילוש תאודוסיץ' קרוב מאוד לחתימה בשיקגו"

בצל השמועות על כך שישחררו את רייג'ון רונדו, בארצות הברית טוענים שהבולס הפכו לפייבוריטים לצרף את הרכז המופלא של נבחרת סרביה, שהיה מועמד גם ליוטה, סקרמנטו, מיאמי וברוקלין

עריכה: מתן חדד

בשבועות האחרונים הוזכר שמו של מילוש תאודוסיץ' כמועמד לכמה וכמה קבוצות NBA, אולם אם לשפוט על פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מארצות הברית, הרכז הנפלא של נבחרת סרביה "קרוב מאוד לחתימה בשיקגו".

תאודוסיץ', שסיים את חוזהו בצסק"א מוסקבה וסירב להצעות להישאר בקבוצת הפאר הרוסית, גם תמורת אחד החוזים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי, נקשר לאחרונה גם עם מיאמי, סקרמנטו, יוטה וברוקלין.

כמו כן, בארצות הברית מדווחים שאם לא תצליח למצוא עליו טרייד בהקדם, שיקגו תשחרר את רייג'ון רונדו על מנת לפנות דקות משחק לצמד רכזיה הצעירים, קריס דאן וקמרון פיין, ואולי גם לתאודוסיץ', אם וכאשר יגיע.

תאודוסיץ' (30) סירב בעבר כמה וכמה פעמים לנדוד לליגה הטובה בעולם, אך כעת, לאחר שזכה פעם אחת ביורוליג ונבחר שלוש פעמים לחמישיית העונה במפעל האירופ הבכיר, החליט שברצונו לעבור לאתגר הבא. לפני מספר שבועות סגר את עונתו השביעית והאחרונה בצסק"א מוסקבה והעמיד במסגרת היורוליג ממוצעים של 17.1 נקודות (44 אחוז מהשדה, 38 אחוז ל-3, 90 אחוז מהעונשין), 2.1 ריבאונדים ו-6.8 אסיסטים לערב.

עוד בנושא:

דיווח: ברצלונה ומילאנו בעקבות ארון ג'קסון, פביאן קוסר סיכם בריאל מדריד
דיווח: אלסנדרו ג'נטילה לא בתכניות של מילאנו, סטפן יוביץ' סיכם באולימפיאקוס
המחליף של פיל ג'קסון? ניו יורק ניקס במו"מ עם דייויד גריפין

שחקן צסק"א מוסקבה מילוש תאודוסיץ'. GettyImages
זה קרוב להיסגר? תאודוסיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully