וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של פיל ג'קסון? ניו יורק ניקס במו"מ עם דייויד גריפין

בארה"ב מדווחים שהקבוצה הכושלת מהתפוח הגדול מעוניינת בג'נרל מנג'ר שפוטר מקליבלנד כמחליפו של הזן מאסטר. דיווח: פיניקס תיפגש בימים הקרובים עם בלייק גריפין ופול מילסאפ

עריכה: מתן חדד

עונת ה-NBA הסתיימה לא מזמן, אך שוק ההעברות כבר נמצא בעיצומו ולא רק בגזרת השחקנים. בארה"ב מדווחים היום (שישי) שניו יורק ניקס שמחפשת מחליף לפיל ג'קסון פתחה במגעים עם לא אחר מאשר דייויד גריפין, הג'נרל מנג'ר שפיטר את דיוויד בלאט מקליבלנד ופוטר בעצמו הקיץ אחרי שהקאבס לא הצליחו לשמור על תואר האליפות שלהם מהעונה שעברה. לניקס יש מספר מועמדים מלבד גריפין, אך על פי הדיווח השיחות עם גריפין רציניות ומתמשכות. בנוסף, הקבוצה לא צפויה לבקש רשות לדבר עם מאסאי יוג'ירי, הג'נרל מנג'ר של טורונטו, כך על פי הדיווח ב-ESPN.

כזכור, על הניקס עברה עוד עונה כושלת אותה היא סיימה עם מאזן עגום של 51:31 ולא הצליחה להעפיל לפלייאוף עונה רביעית רצופות. הניקס מחזיקה במאזן של 166:80 מאז שפיל ג'קסון הצטרף אליה לפני שלוש שנים וגריפין, כך מקווים במועדון, ינסה לשקם את הקבוצה ולהחזיר אותה להיות קבוצה מנצחת.

עוד בנושא:

כריס פול עובר מלוס אנג'לס קליפרס ליוסטון: "אין לתאר את הרגשות שלי"
רשמית: פיל ג'קסון פוטר מניו יורק ניקס
דיווח: סן אנטוניו, הקליפרס ויוטה בין המעוניינות באנדרה איגודאלה

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין. GettyImages
אתגר חדש בניקס? גריפין עם בלאט בימים אחרים/GettyImages

ומה לגבי שוק השחקנים? בארה"ב מדווחים שפיניקס תיפגש עם שניים מהפורוורדים הטובים בליגה שהפכו הקיץ להיות שחקנים חופשיים - בלייק גריפין מהקליפרס ופול מילסאפ מההוקס. בלוס אנג'לס טיימס מדווח שגריפין עשוי להיפגש עם ראשי הסאנס ביום שבת ובאריזונה טוענים שמילסאפ ייפגש עמם ביום ראשון, כאשר התקווה של פיניקס היא שאחד מהם יצטרף.

גריפין בילה את כל הקריירה שלו עד כה בקליפרס ואחרי שאיבדו את כריס פול ליוסטון, בקבוצה תכננו להשאיר את הכוכב שלהם אך יש סימני שאלה האם יהיו מוכנים לשלם לו שכר של 21.4 מיליון דולר לעונה הבאה. לצד יכולת טובה מאוד וממוצעי קריירה של 21.5 נקודות למשחק ו-9.4 ריבאונדים, גריפין גם נוטה להיפצע הרבה וייתכן שלא יהיה כשיר גם לפתיחת העונה הבאה בשל פציעה באצבעו.

מילסאפ, שמאוכזב מההדחה המוקדמת של אטלנטה מהפלייאוף במזרח, רשם בעונה שעברה ממוצעים של 18.1 נקודות ו-7.8 ריבאונדים וכבר הודיע לראשי ההוקס שהוא לא מתכוון להאריך את חוזהו הכבד, מה שייאלץ את ראשי אטלנטה לחפש עבורו את הטרייד המתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully