וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פיל ג'קסון פוטר מניו יורק ניקס

הקבוצה הודיעה כצפוי על סיום דרכו של הנשיא לענייני כדורסל אחרי שיחסיו עם הבעלים ג'ים דולאן עלו על שרטון, מאסאי יוג'ירי ה-GM של טורונטו מועמד להחליפו. ג'קסון: "מאוכזב שלא הצלחתי להביא אליפות לקבוצה הזו"

AP

זעזוע בניו יורק ניקס: בעלי הקבוצה, ג'יימס דולאן, פיטר היום (רביעי) את פיל ג'קסון הנשיא לענייני כדורסל במועדון. כזכור, מוקדם יותר התפרסם דיווח לפיו דולאן מודאג מאוד מתפקודו של ג'קסון ויכולתו להצעיד את הפרנצ'ייז להצלחות בשנים הקרובות, בעיקר לאחר שניסה להעביר את כוכבה הגדול של הקבוצה, קריסטפאס פורזינגיס, בטרייד. המועמד המוביל להחליף את ג'קסון בתפקיד הוא מאסאי יוג'ירי הג'נרל מנג'ר של טורונטו ראפטורס.

בהודעה שהוציא המועדון נכתב כי שני הצדדים החליטו על פרידה בצורה הדדית כשג'קסון יעזוב את תפקידו באופן מיידי. "אחרי מחשבה זהירה ושיקול דעת, החלטנו יחד שהניקס תלך לכיוון אחר. פיל ג'קסון הוא המאמנים המצליחים בתולדות ה-מנש. המורשת שלו בכדורסל לא משתווה לשום דבר אחר. אנחנו מאחלים לו בהצלחה ומודים לו על שירותו בניקס גם כשחקן וגם כמנהל", כך נכתב באתר הרשמי.

"לניקס תמיד יהיה מקום מיוחד בליבי", אמר ג'קסון לאתר הרשמי והוסיף, "הקבוצה והעיר הזו ליוו אותי לאורך הקריירה. תמיד אזכור להם את זה. אני מודה למר דולאן שנתן לי את האפשרות לחזור לכאן. כמובן שקיוותי להביא עוד אליפות לגארדן ואני מאוד מאוכזב שלא הצלחנו לעשות את זה. אוהדי הניקס ראויים ללא פחות מכך. אני מאחל להם בהצלחה - היום ותמיד".

כתבת ESPN, רמונה שלבורן טוענת כי הפיצוץ הגיע על רקע חילוקי דעות לגבי עתידו של כרמלו אנתוני. בעוד ג'קסון הבהיר כי לדעתו הניקס צריכים להיפרד מאנתוני, דולאן לא מרוצה מהעובדה שאין לו תוכניות לטווח הארוך.

עוד בנושא

דיווח: פיל ג'קסון לא שולל את העברתו בטרייד של קריסטאפס פורזינגיס
רק לפני חודשיים וחצי: ניו יורק ניקס מימשה את האופציה על פיל ג'קסון
דיווח: סן אנטוניו, הקליפרס ויוטה בין המעוניינות באנדרה איגודאלה

גם מייקל רפופורט מרוצה

בארצות הברית צוחקים על ג'קסון והתקפת המשולש

רק באפריל האחרון החליט דולאן לממש את האופציה על הנשיא ולתת לו לסיים את החוזה המקורי עליו חתם, למשך חמש שנים. לג'קסון בן ה-71 נותרו שנתיים בחוזה, בהן הוא היה אמור להרוויח 24 מיליון דולר.

בשלוש השנים שעברו מאז הגיע לניקס, ג'קסון לא עמד בציפיות, בלשון המעטה. הקבוצה רשמה במהלך התקופה מאזן של 166:80, וההתעקשות שלו על התקפת המשולש הרחיקה שחקנים חופשיים מלהצטרף לקבוצה. כמו כן, יחסיו של ג'קסון עם המאמנים איתם עבד, דרק פישר וג'ף הורנסק, לא היו מוצלחים. כעת, בעיקר לאור הביקורת הציבורית והחשש לאבד את כוכבי הקבוצה עקב החלטות מקצועיות תמוהות, מה שאולי עלה לו בתפקידו.

נשיא ניו יורק ניקס פיל ג'קסון. AP
הסוף. פיל ג'קסון/AP

כוכבי הניקס מרוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully