וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ניקס מימשה את האופציה על פיל ג'קסון, רוב הניגן פוטר

על אף הכישלונות, ג'יימס דולאן החליט להמשיך את ההתקשרות עם הנשיא לענייני כדורסל. כרמלו אנתוני הודה: "עלולים להעביר אותי בטרייד". אורלנדו מינתה את מאט לויד כג'נרל מנג'ר זמני

הנשיא לענייני כדורסל של ניו יורק ניקס, פיל ג'קסון. AP
לא בטוח שאוהדי הניקס ישמחו מהחדשות הללו. פיל ג'קסון/AP

פיל ג'קסון יישאר בניו יורק גם בשנתיים הבאות, כך מדווחים הערב (חמישי) בארצות הברית. לניקס היתה אופציה על חוזהו של הנשיא לענייני כדורסל - אופציה שנוצלה, כך על פי דיווחים, "לפני זמן מה", באופן לא רשמי או תקשורתי, על ידי הבעלים ג'יימס דולאן.

לפני כחודשיים אמר דולאן שהוא מתכוון לכבד את החוזה המקורי עליו חתם הזן מאסטר - חוזה לחמש שנים, על אף התוצאות המאכזבות של המועדון. לשני הצדדים היו אופציות לסיים את ההתקשרות בתום העונה הנוכחית, בעיקר בשל האפשרות של שביתת שחקנים, אולם משכזו לא תתרחש, הפור נפל.

אחת ההחלטות הגדולות של ג'קסון בקיץ הקרוב תעסוק, פעם נוספת, בעתידו של כרמלו אנתוני. כשנשאל אחרי המשחק האחרון של העונה הסדירה הם הניקס ישלחו אותו בטרייד, הודה הכוכב: "הם עלולים. הם עלולים". בפברואר האחרון זה כמעט קרה, וכעת כרמלו סיפר: "היתה נקודה בה לא חשבתי שאהיה כאן. אשמח להישאר. אם כולם מחויבים לניצחונות, גם אני מחויב לזה. אני רוצה לנצח, ומקווה שלכולם כאן יש הלך רוח דומה".

את המשחק האחרון של העונה סיים כרמלו עם 17 נקודות בניצחון על פילדלפיה. כשנשאל האם היה זה גם משחקו האחרון במדי הניקס, הודה: "בכנות, אני לא יודע. אדע יותר עוד כמה שבועות. אני בטוח שהמועדון יודע. אצטרך לשבת ולחשוב על הרבה דברים".

* מספר שעות לאחר תום העונה הסדירה, הודיעה אורלנדו על פיטוריו של הג'נרל מנג'ר רוב הניגן, שהצטרף למועדון ב-2012. המג'יק אכזבו בגדול עם מאזן 53:29 והחמיצו את הפלייאוף בפעם החמישית ברציפות, ולא פחות גרוע, ביצעו מספר עסקאות שהפכו גם העתיד לעגום. מי שיחליפו באופן זמני הוא מאט לויד, יד ימינו של הניגן. גרנט היל הוזכר כמועמד לשמש כנשיא לענייני כדורסל, אך כדי שזה יקרה הוא יצטרך למכור את מניותיו באטלנטה. שמות נוספים שהוזכרו הם אלה של שחקן העבר פאט גאריטי וטרוויס שלנק, העוזר לנג'רל מנג'ר בגולדן סטייט.

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. AP
המשחק האחרון במדי הניקס? כרמלו נפרד מהקהל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully