וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה איגודאלה נשאר בגולדן סטייט, ג'יי ג'יי רדיק עובר לפילדלפיה

השחקן הוותיק שהחזיק בהצעות גם מיוסטון, הספרס והקינגס, יקבל 48 מיליון דולר לשלוש שנים. הצלף חתם לעונה בסיקסרס תמורת 23 מיליון דולר. ג'ו אינגלס קיבל 52 מיליון דולר לארבע שנים מיוטה

עריכה: מתן חדד

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח בסערה וגם הלילה (בין שבת לראשון) ממש לא היה שקט. תחילה היה נראה כי אחד הפרי אייג'נטס המבוקשים בליגה, אנדרה איגודאלה, יעזוב את גולדן סטייט לטובת יוסטון, איתם רשם "פגישה מצוינת", כך על פי דיווחים, וכבר התכונן להסכים לחוזה של 75 מיליון דולר לארבע שנים. עם זאת, מספר שעות לאחר מכן דווח כי ה-MVP של סדרת הגמר לשעבר הסכים להישאר בשורות האלופה, תמורת חוזה של 48 מיליון דולר לשלוש שנים. איגודאלה, לו היו הצעות גם מסן אנטוניו וסקרמנטו, דאג להבהיר זאת גם בחשבון הטוויטר שלו, כאילו היה כתב ESPN.

בארצות הברית טוענים כי הפורוורד הוותיק "שקל ברצינות" להצטרף לקבוצות יריבות לווריירס, אולם ג'ו לייקוב, הבעלים, ראה בהשארתו חשיבות עליונה. לאחר שהמאמן סטיב קר והג'נרל מנג'ר סטיב קר נפגשו איתו במהלך הלילה, והעלו את ההצעה המקורית שקיבל מגולדן סטייט, החליט בסופו של דבר איגודאלה להישאר.

עוד בנושא

ג'ורג' נפרד מאינדיאנה, OKC עוקצת את דוראנט, לברון מברך את קרי
הקיץ של ג'ורג': המנצחים והמפסידים מהטרייד הגדול על פול ג'ורג'
פול פוזישן: ההזדמנות והאתגר של כריס פול עם הגעתו ליוסטון רוקטס

אנדראה איגודאלה, סקופר

* החתמה אחת שכבר נסגרה היא של ג'יי ג'יי רדיק לפילדלפיה. אחרי ארבע עונות בקליפרס, הקלע המחונן בן ה-33 מצטרף לחבורה הצעירה והכישרונית שנאספה לה בסיקסרס, אחרי שחתם לעונה אחת תמורת 23 מיליון דולר.

* ג'ורג' היל וגורדון הייוורד אולי לא ימשיכו ביוטה, אך מי שכן הוא אקס מכבי תל אביב ג'ו אינגלס, שקיבל פרס על העונה הנהדרת שלו בדמות חוזה של 52 מיליון דולר לארבע שנים.

* חוסה קלדרון חתם לעונה בקליבלנד וישמש כמחליפו של קיירי אירווינג. דרון וויליאמס לא ימשיך.

* גם דייויד ווסט נשאר באלופה. אחרי עונה בה תרם לווריירס 13.3 נקודות ו-8.6 כדורים חוזרים ל-36 דקות משחק בממוצע, הפורוורד יחתום על פי הדיווחים על חוזה לעונה נוספת בגולדן סטייט.

עוד באותו נושא

הקיץ של ג'ורג': המנצחים והמפסידים מהטרייד הגדול על פול ג'ורג'

לכתבה המלאה

* לאחר שאנדרה איגודאלה ירד מהפרק, סקרמנטו צפויה לפנות לאופציית דנילו גלינארי.

* יוסטון התנחמה בפי ג'יי טאקר, שסיכם לארבע שנים בחוזה של 32 מיליון דולר.

* פול מילסאפ נפגש עם דנבר למשך מספר שעות, פיניקס ככל הנראה כבר ויתרה על שירותיו.

* העדכון האחרון לגבי קייל לאורי: ככל הנראה יחתום על חוזה חדש בטורונטו.

* סקרמנטו וקליבלנד מעוניינת בשחקן ממפיס זאק ראנדולף.

* מיאמי נפגשה עם גורדון הייוורד. בפגישה נכח גם חסן ווייטסייד, שצייץ את הציוץ הבא:

אייזאה תומאס, שייפגש עם הייוורד מחר, לא נשאר חייב:

והנה התשובה של רודי גובר

* אדריאן ווג'נראוסקי מדווח כי קליבלנד ויוסטון מנהלות שיחות לגבי מעבר אפשרי של אימן שאמפרט לרוקטס. סגנית האלופה מקווה לפנות מקום תחת תקרת השכר כדי להחתים מחדש את קייל קורבר לעונה הבאה.

* אחרי שכבר סיכם על הארכת חוזה ביוסטון לארבע שנים תמורת 15 מיליון דולר, ננה שוקל מחדש את צעדיו לאחר שגילה שיקבל 4 מיליון פחות משסוכם. הסיבה? חוק ה"מעל גיל 38". לרוקטס הסתבר שהסנטר יהיה בן יותר מ-38 בעונתו האחרונה של החוזה, מה שאסור, ולכן הציעו לו 10.9 מיליון לשלוש שנים.

* רודי גיי נפגש עם אוקלהומה סיטי. גם מיאמי מביעה בו עניין.

* ג'ון וול מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בוושינגטון, אך בריאן ווינדהורסט מ-ESPN טוען כי הוויזארדס רוצים "לנעול" את הכוכב שלהם בקבוצה וינסו לפתות אותו עם הארכת חוזה מרשימה, של 170 מיליון דולר לארבע שנים. וול עוד לא השיב על ההצעה, ו"יקח קצת זמן כדי לשקול".

* על פי דיווחים, הניקס נואשים למצוא רכז וסימנו את ג'ורג' היל כמטרה העיקרית שלהם לשוק השחקנים החופשיים. אופציות נוספות: דרק רוז, דארן קוליסון, רייג'ון רונדו ושלווין מאק.

* בוסטון צפויה לחתוך את טיילר זלר, לפני שהחוזה שלו בסך 8 מיליון דולר לעונה הבא ייכנס לתוקף ביום שני.

* גולדן סטייט, אוקלהומה סיטי וניו אורלינס מעוניינות בניק יאנג שסיים את חוזהו בלוס אנג'לס.

* אלה החולצות שלבשו אנשי הקליפרס לפגישה עם בלייק גריפין, בה סיכמו איתו על החוזה החדש והישארותו בלוס אנג'לס. כנראה שמרטין לות'ר קינג, ברק אובמה, מוחמד עלי, ג'ון קנדי, אברהם לינקולן, מהטמה גנדי, אלברט איינשטיין ונלסון מנדלה עשו עבודה טובה במלאכת השכנועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully