וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל קורבר נשאר בקליבלנד, טאג' גיבסון מצטרף לחבריו במינסוטה

הצלף בן ה-36 ימשיך בקאבס לאחר שהסכים לחתום לשלוש שנים תמורת 22 מיליון דולר, הפורוורד יחתום לשנתיים תמורת 28 מיליון ויחבור לתיבודו ובאטלר. איבקה יישאר בטורונטו, ננה ביוסטון

עריכה: מתן חדד

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA מסרב להרגע, והערב (ראשון) נסגרו שתי עסקאות גדולות נוספות בליגה הטובה בעולם. שאמס צ'ראניה מהוורטיקל פרסם שקייל קורבר הגיע להסכמות על חוזה חדש עם קליבלנד, והוא יחתום בקאבס לשלוש שנים תמורת 22 מיליון דולר. הצלף הוותיק (36) הגיע באמצע העונה החולפת לסגנית האלופה ולא הצליח לעזור לה לגבור על גולדן סטייט, למרות שתרם לה 10.7 נקודות בממוצע למשחק בכמעט 50 אחוזי קליעה מחוץ לקשת.

כתב ESPN כריס היינס מדווח שטאג' גיבסון הסכים להצעתה של מינסוטה, ויחתום אצלה לשנתיים עבור 28 מיליון דולר. גיבסון יתאחד בטימברוולבס עם מאמנו בעבר בשיקגו, תום תיבודו, וגם עם חברו לשעבר בבולס, ג'ימי באטלר, שהגיע לקבוצה בטרייד שהתבצע בערב הדראפט. גיבסון שיחק בחצי העונה החולפת באוקלהומה סיטי, וגם הביע את רצונו להישאר לצד ראסל ווסטברוק, אך בסופו של דבר החליט להסכים להצעת מאמנו לשעבר.

עם הבאתם של גיבסון ובאלטר, וגם החתמתו של ג'ף טיג, מינסוטה הופכת לקבוצה מסקרנת מאוד שבהחלט תוכל לעשות צרות בעונה הבאה לקבוצות המערב. שלושת השחקנים החדשים יצטרפו לחמישייה חזקה מאוד, שכוללת גם את קארל אנתוני טאונס ואת אנדרו וויגינס.

על פי דיווח נוסף ב-ESPN, הפעם של אדריאן ווג'נאורוסקי, סרג' איבקה הסכים להצעת טורונטו ויחתום מחדש אצל הראפטורס לשלוש שנים, תמורת 65 מיליון דולר. איבקה הגיע במהלך העונה שעברה לקנדה, ותרם לקבוצה 14.2 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע ב-23 משחקים בהם שותף.

* דיווח נוסף של ווג': ננה הסכים לחתום לשלוש שנים ביוסטון תמורת 11 מיליון דולר. עם פתיחת ה"פרי אייג'נסי" הסכימו הצדדים על חוזה לארבע שנים, אך עניינים בירוקרטיים שלחו אותם חזרה לשולחן המשא ומתן. כעת הוסגה הסכמה מחודשת והברזילאי יישאר ברוקטס.

* על פי הדיווחים, השיחות בין קליבלנד ליוסטון לגבי העברתו של אימן שאמפרט הואטו משמעותית, בעקבות חתימתו של פי ג'יי טאקר ברוקטס, וכעת הקאבס יחפשו קבוצה אחרת שתעזור לה לקלוט את הגארד ולפנות לה מקום תחת תקרת השכר.

עוד בנושא

"לברון ג'יימס לא מנסה לגייס לקליבלנד שחקנים חופשיים"
אנדרה איגודאלה נשאר בגולדן סטייט, ג'יי ג'יי רדיק עובר לפילדלפיה
פול ג'ורג' עובר בטרייד לאוקלהומה סיטי, סטפן קרי יקבל חוזה היסטורי

קייל קורבר קליבלנד. AP
יגמור את הקריירה בקליבלנד? קייל קורבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully