וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: כ-1,000 אוהדים באימון הפתיחה. דראפיץ': "לא יודע לאיזה כיוון הולכים"

2.7.2017 / 18:00

העולה החדשה לליגת העל פתחה עונה בצורה חגיגית, הקהל פרץ כנהוג לכר הדשא. המאמן: "גם ערן זהבי היה בלאומית, לשחקנים שלי מגיעה הזדמנות". הקפטן ערן לוי: "זה המקום הנכון בשבילי"

צילום: שלומי גבאי, עריכה:אריאל תמרין

מכבי נתניה מתחילה הערב (ראשון) באופן רשמי את עונת 2017/18, עם מסיבת עיתונאים ואימון פתיחה חגיגי אליו הגיעו גם כ-1,000 אוהדי הקבוצה. עד כה מכרה מכבי נתניה כמות מרשימה של כ-2,000 מנויים.

אוהדים באימון הפתיחה של מכבי נתניה. שלומי גבאי
"נפסיד יותר מבעונה שעברה". אימון פתיחה של נתניה/שלומי גבאי
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם הקפטן ערן לוי. שלומי גבאי
יוצאים לדרך חדשה. דראפיץ' ולוי/שלומי גבאי

העולה החדשה, ששבה לליגת העל אחרי עונה אחת בליגה הלאומית, החתימה עד כה תשעה שחקנים חדשים. מדובר בשוערים דני עמוס וגולן אלקסלסי, בבלם הדני תומאס יול-נילסן וכן בגיא גרוס, עדן שרם, עדי קונסטנטינוס, בן צעירי, חגי גולדנברג ודן גלזר. הברזילאי לאנדרו ריביירו ייבחן בשבועיים הקרובים.

דיא סבע, אחד מכוכבי עונת העלייה של נתניה, ייעדר מתחילת האימונים בגלל ניתוח ארתרוסקופיה שעבר בברכו. הקשר אמור לחזור בעוד כחודש, לקראת פתיחתה של ליגת העל.

הקבוצה תצא למחנה האימונים בפולין ב-17 ביולי, ועד אז תקיים שלושה משחקי הכנה מול הפועל רעננה (7 ביולי), עירוני קרית שמונה (10 ביולי) והפועל קטמון (14 ביולי).

עוד בנושא:

בני סכנין פתחה את אימוניה, לראשונה עם מאמן זר על הקווים
איזי שרצקי: "אני רודף אחרי חיים סילבס כבר שלוש שנים"
שני זרים חדשים להפועל חיפה: רסמוס סויסטד וראדו גנסארי

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
"שני שחקנים בכל תפקיד". דראפיץ'/שלומי גבאי
השחקנים החדשים של מכבי נתניה. שלומי גבאי
"מגיעה להם הזדמנות". הרכש של נתניה/שלומי גבאי

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר: "אנחנו נתנו בעונה שעברה שמונים גולים וקיבלנו הרבה גולים שלא היינו צריכים לקבל. הבאנו שחקנים שצריכים להוכיח לעצמם ולתת עונה טובה. גם גלזר וגם קוסטה עקבנו אחריהם זמן רב ואנחנו יודעים שהם שחקנים טובים. בכל מקום במגרש יש תחרות על ההרכב וצריך להכניס את הדרך שלנו. לא רציתי להביא שחקן כמו גל אלברמן. הבאתי את גלזר, קפטן הנבחרת האולימפית שהוא שחקן מצוין. יש לנו בכל תפקיד שני שחקנים שיכולים להילחם על ההרכב".

דראפיץ' נשאל על השאיפות האישיות שלו ועל כך השיב: "כל הזמן מסתכלים על אדם שמצליח שנתיים ומחכים שהוא ייפול. לי ולשי (ברדה) יש דרך אימון מסוימת. הצלחנו. בוא נראה מה יהיה השנה. בעונה שעברה שאלו הרבה מאוד, למה הבאת את השחקן ההוא והזה. הם רעבים ורוצים להצליח. גם ערן זהבי היה בליגה הלאומית. אין מספיק שחקנים בשוק, וצריך לזכור שאנחנו לא מביאים שחקנים בהשאלה. אנחנו מביאים שחקנים רעבים".

המאמן הוסיף: "הקהל שלנו לפני שנתיים סבל, אנחנו לא רוצים להיות שם. אני יכול לספר סיפורים אבל אני רוצה להתחיל לעבוד. כשהייתי בבית"ר ירושלים במחזור 3-4 הבאנו שלושה שחקנים ואז הבאנו את שכטר בינואר והצלחנו. אני לא פוסל שגם פה נעשה שינויים תוך כדי העונה, אבל בינתיים אני מרוצה ממה שיש. זה לא אומר שאחרי המחנה אימונים אני לא אצטרך לנפות כמה שחקנים".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: התקבלה החלטה לצרף למועדון בלם זר

לכתבה המלאה
ערן לוי שחקן מכבי נתניה. שלומי גבאי
"הולך עם הלב". ערן לוי/שלומי גבאי

הקפטן הוותיק ערן לוי התייחס לציפיות מהמועדון: "באמת שמרגש להתחיל פה את העונה החמישית. זה בית לכל דבר. ברור מאליו שיש ציפיות. לדעתי בתור שחקן הציפיות הן מה שהמאמן יציג לנו. אין מאושר ממני עכשיו. יש שחקנים טובים מאוד שהגיעו. אם זה דיא שיחזור בקרוב, עדן שרם וגלזר. אני חושב שהחבר'ה האלו יכנסו לתלם מאוד מהר במכבי נתניה. באופן אישי אני יודע מה אני צריך לעשות בתוך המגרש ומחוץ למגרש.

על מעמדו האישי אמר לוי: "עשיתי מספרים טובים בליגת העל וגם בלאומית. עברתי את כל הגדולות של הכדורגל הישראלי ואני צריך לדבר במגרש. שם המקום לעשות את זה. עכשיו לא יגיע סוכן שייקח את ערן לוי על חוזה ל-5 מיליון דולר לאירופה. אני מאושר להיות פה. הייתה הצעה טובה מהליגה הלאומית, אבל אני מאוד שמח להיות פה. אני הולך עם הלב ונשאר פה. קשה לי לראות חדר הלבשה אחר. הפרנסה זה בידי שמיים".

המאמן דראפיץ' ניצל את ההזדמנות ופרגן לקפטן שלו. לדבריו: "אני מכיר את ערן לוי מגיל 18 כשהייתי במכבי חיפה. נתניה צריכה את ערן לוי. הוא נראה טוב. הכול מתחיל ממנו. אני בטוח שמה שיש לו ברגליים ומה שיש לו בראש אין להרבה שחקנים בליגה".

אביב אברהם ואמייה טגה באימון נתניה. שלומי גבאי
האוהדים מניפים את אביב אברהם ואמייה טגה/שלומי גבאי
סלובודן דראפיץ' באימון מכבי נתניה. שלומי גבאי
"נראה מה יהיה השנה". דראפיץ' באימון/שלומי גבאי
סלובודן דראפיץ' באימון מכבי נתניה. שלומי גבאי
סלובודן דראפיץ' באימון מכבי נתניה/שלומי גבאי
סלובודן דראפיץ' באימון מכבי נתניה. שלומי גבאי
סלובודן דראפיץ' באימון מכבי נתניה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully