וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני זרים חדשים להפועל חיפה: רסמוס סיוסטדט וראדו גנסארי

2.7.2017 / 16:58

המגן הימני בן ה-25, שחקן הנבחרת הצעירה של שבדיה לשעבר, יגיע מאריס לימאסול הקפריסאית. חלוץ נבחרת מולדובה (25), שכבש שער במשחק הידידות נגד נבחרת ישראל, יצטרף משריף

צילום ועריכה: קובי אליהו

רכש חדש להפועל חיפה: שני שחקנים זרים חדשים ינחתו מחר (שני) בארץ ויצטרפו לקבוצה. הראשון הוא רסמוס סיוסטדט, שחקן הגנה שבדי בן 25 ששיחק בעונה שעברה באריס לימאסול הקפריסאית ולפני כן בפאלקנברג וקאלמר מהליגה השבדית הבכירה. בעברו השחקן שיחק בנבחרת הצעירה של שבדיה. סיוסטדט משחק לרוב כמגן ימני, אך שיחק במהלך הקריירה גם כבלם ואפילו כמגן שמאלי.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף מחר הוא חלוץ נבחרת מולדובה, ראדו גנסארי בן ה-25 גם כן. גינסארי שיחק בעונות האחרונות באלופת מולדובה, שריף טירספול, ורשם 14 הופעות וארבעה שערים במדי נבחרתו, כולל שער נגד נבחרת ישראל במשחק הידידות האחרון שהסתיים בתוצאה 1:1. גינסארי, שיכול לשחק גם בכנף ימין, שיחק כל חייו במולדובה וכבש 31 שערים ב-114 משחקים בכל המסגרות בקריירה שלו. הוא אף שותף היה שותף בצמד המשחקים מול הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות בעונה שעברה.

כזכור, עד כה החתימה הפועל חיפה את השוער רן קדוש, הבלם גבריאל תמאש והקשר רוסלן ברסקי. כעת, עם סויסטד וגינסארי לקבוצה של ניר קלינגר יש שלושה זרים, כשהמטרה היא לצרף את ג'ייקוב נג'וקו שכבר סיכם בקבוצה וממתין לשחרור של איזי שרצקי, שוער זר, ועוד שחקן בעמדת הקשר האחורי במידה ודור פרץ יעזוב.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: מהראן לאלה זומן לבדיקות. הצעה רשמית הוגשה לפושה
הפועל חיפה פנתה רשמית לז'ורדן פושה, גם בית"ר ירושלים בתמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully