וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מהראן לאלה זומן לבדיקות. הצעה רשמית הוגשה לפושה

2.7.2017 / 9:48

למרות הדיון בעניינו, הפועל חיפה הודיעה לחלוץ להגיע הבוקר לבדיקות באיצטדיון. פערים עם הצרפתי, שמחזיק גם בהצעה מבית"ר. קלינגר לאוהדים: "מחתים שחקנים בצורה שקולה, לא על פי 'יוטיוב'. נחתים חלוץ, החתמת קדוש נותנת לי שקט". אלי אלבז הוצג באפולון סמירניס

צילום ועריכה: קובי אליהו

חלוץ הפועל חיפה, מהראן לאלה, יגיע היום (ראשון) לבדיקות הרפואיות המקיפות שעורך המועדון לשחקנים החתומים לעונה הבאה. מדובר בבדיקות שלא נערכות באופן מסורתי במועדון, והן כוללות בדיקות מאמץ ודם. כל הבדיקות ייערכו באיצטדיון בחיפה. ההחלטה לגבי החלוץ התקבלה לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט כי הוא רשאי להתאמן עם הקבוצה החל מיום שני הקרוב ועד הגשת כתב האישום.

אחרי שפנו רשמית לז'ורדן פושה חלוצה של מכבי הרצליה, במועדון מדווחים על פערים כספיים, אם כי המאמן ניר קלינגר רוצה מאוד לצרפו. הצרפתי, מלך שערי הלאומית בשנתיים האחרונות, קיבל הצעה רשמית ותיערך עמו שיחה נוספת במטרה לבחון אפשרות לסגור את הפערים. כזכור, גם בית"ר פנתה לשחקן. ג'ייקוב נג'וקו כבר סיכם לעונה הבאה וכעת הוא ממתין לאישור של איזי שרצקי למעבר. המטרה היא לצרף בנוסף לבלם גבריאל תמאש ולנג'וקו עוד שלושה זרים – שוער, חלוץ ושחקן כנף. אם דור פרץ יישאר במכבי תל אביב, הקבוצה תצרף קשר אחורי זר. בכל מקרה, המטרה של יואב כץ היא לפתוח את העונה עם חמישה זרים, ולא למלא את המכסה.

שחקן מכבי הרצליה ז'ורדן פושה. מגד גוזני
על הכוונת של קלינגר. ז'ורדן פושה/מגד גוזני

עד כה חתמו בהפועל חיפה השוער רן קדוש, תמאש ורוסלן ברסקי. במקביל, נמשך המשא ומתן עם שלומי ארבייטמן. קלינגר ויואב כץ שוחחו עמו מספר פעמים בניסיון לגשר על הפערים. במועדון מאמינים שארבייטמן יצרף בסופו של דבר, אך עדיין לא ניתן לדווח על סיכום בניהם. בינתיים, נקבע התאריך למחנה האימונים באוקראינה. הקבוצה תמריא אליו ב-17 ביולי ותשהה שם כעשרה ימים. המאמן ניר קלינגר שלח מסר לאוהדי הקבוצה באמצעות הרשת החברתית. "אוהדים יקרים, אני מבקש לעדכן אתכם ישירות ולא דרך התקשורת על כך שהקבוצה נבנית לקראת העונה הקרובה בצורה שקולה ועניינית בכל עמדה ועמדה תוך בחינת שחקנים לעומק ולא על פי 'יוטיוב'.

כמו כן, המטרה שלי כמאמן היא להשאיר מקום ראוי לצעירים שלנו ולא למלא את הסגל בצורה שהצעירים 'ייחסמו'. נכון שעמדת השוער עדיין פתוחה, אבל גם היא תיסגר בקרוב בצורה הכי טובה שיש והעובדה שהחתמנו את רן קדוש נותנת לי שקט למצוא שוער מעולה לקבוצה. כמו כן, נתחזק בעוד שחקן הגנה זר וחלוץ/כנף זר שיתאימו לנו גם מקצועית ואישיותית. בימים הקרובים יהיו התפתחויות בעניין. שבת שלום, ניר קלינגר".

הבלם הניגרי של קבוצת הנוער, דוד אדלקה, שוחרר מהמועדון ולא יעלה לקבוצת הבוגרים. כזכור, סוכנו משה הר-אדיר הגיש תביעה נגד הבעלים יואב כץ בטענה שלא שולמו לו החזרי הוצאות בהתאם לסיכום בניהם.

אלי אלבז הוצג רשמית באפולון סמירניס, בה חתם לשנתיים. החלוץ ישחק עם החולצה מספר 15.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלבז מוצג לצד סוכניו אדם קידן וגלעד קצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully