וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן חתם בפנאתינייקוס: "שמח להגיע למועדון מפואר כזה"

אחרי שעבר בדיקות רפואיות ונפגש עם המאמן בשישי, הקשר בן ה-23 חתם לשלוש שנים והפך לרכש הראשון של מועדון הפאר היווני לקראת עונת 2017/18. הפועל תל אביב תקבל 150 אלף יורו

עומרי אלטמן חותם פנאתינייקוס. אינסטגרם, צילום מסך
ליגיונר חדש. עומרי אלטמן/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שבוע ארוך, עומרי אלטמן הפך הערב (שבת) באופן רשמי לשחקן הרכש הראשון של פנאתינייקוס לעונת 2017/18. הקשר הישראלי בן ה-23, שעבר אתמול את הבדיקות הרפואיות ונפגש לראשונה עם המאמן מרינוס אוזונידיס ועם השחקנים, חתם על חוזה לשלוש שנים והפועל תל אביב תקבל עבורו 150 אלף יורו.

אלטמן אמר: "מאוד שמח להגיע למועדון מפואר כזה, אעשה הכל לתרום להצלחה של הקבוצה, תודה לסוכנים, למשפחה והחברה שליוו אותי". בחשבון הטוויטר שלו הוסיף: "אני מתחיל פרק חדש בקריירה. ראשית כל אני רוצה להודות להפועל תל אביב על הכל. לרוב האוהדים שתמכו בי גם ברגעים לא פשוטים. לצוות העובדים במועדון וכמובן לשחקנים שהיו איתי בכל יום בכל שעה".

כבר בינואר התעניינה פאו באלטמן, שאף הגיע ליוון כדי לסגור, אבל בסופו של דבר העסקה נפלה בשל הדרישות של הפועל תל אביב. אלטמן שירד עם האדומים לליגה הלאומית בתום העונה, היה מבוקש מאוד במכבי חיפה. אחרי מגעים שנמשכו כמה שבועות, הוא הודיע לירוקים שהוא מוותר על האפשרות להגיע אליהם במטרה לצאת לקבוצה אירופית. השחקן בן ה-23 כבר בילה כשנתיים (2011-2013) בקבוצת הנוער וקבוצת המילואים של פולהאם האנגלית.

פנאתינייקוס סיימה את העונה החולפת ביוון במקום השלישי בלבד אחרי אולימפיאקוס האלופה וא.א.ק אתונה. פאו סיימה שלישית בעונה הסדירה ושנייה בפלייאוף העלייה למוקדמות ליגת האלופות ולכן תשחק במוקדמות הליגה האירופית. אלטמן יהיה הכדורגלן הישראלי החמישי בליגה היוונית אחרי אייל גולסה, שמעון אבוחצירה, סלים טועמה וגם אלי אלבז שהצטרף אתמול לאפולון סמירניס, והישראלי השני בפנאתינייקוס אחרי המאמן יצחק שום שהצעיד את הירוקים לדאבל ב-2003/04.

עוד בנושא:

בשישי: עומרי אלטמן עבר בדיקות רפואיות ונפגש עם מאמן פנאתנייקוס
עומרי אלטמן נחת ביוון: "מחכה להתחלה חדשה בפנאתינייקוס"
הפועל תל אביב: בסביבתו של אדי גוטליב כועסים על מחירו הגבוה
אלי אלבז חתם לשנתיים באפולון סמירניס היוונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully