וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אלבז חתם לשנתיים באפולון סמירניס היוונית

30.6.2017 / 12:20

החלוץ ששייך להפועל חיפה והצטיין בעונה החולפת בהפועל כפר סבא עם תשעה שערי ליגה, מצטרף לעומרי אלטמן בליגה היוונית וחתם בשורות העולה החדשה אחרי שהוזכר גם כמועמד לבית"ר ירושלים

שחקן הפועל כפר סבא, אלי אלבז, מול שחקן מכבי פתח תקוה, קרלוס קוויאר. מגד גוזני
עוד לגיונר ביוון. אלי אלבז/מגד גוזני

חלוץ הפועל חיפה אלי אלבז שהושאל בחצי העונה החולפת בהפועל כפר סבא, חתם לשנתיים באפולון סמירניס היוונית, זאת באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב. השחקן לא חתום לעונה הבאה בהפועל חיפה ומספר קבוצות הביעו בו עניין בימים האחרונים. השחקן יוצג ביום ראשון הקרוב בקבוצתו החדשה כשסוכניו שנמצאים כעת באתונה עם עומרי אלטמן כדי לסגור את העברתו לפנאתינייקוס, אמורים לסגור את העסקה הנוכחית ומאוחר יותר יצטרפו לאלבז במטרה לסגור גם את העסקה הזו.

אלבז (25) גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה. הוא עלה לקבוצה הבוגרת ב-2011 ובעונת 2014/15 כבש 12 שערים במדי מכבי אחי נצרת. לאחר מכן עבר לעירוני טבריה ובעוד פתח את העונה שעברה בהפועל חיפה, הושאל להפועל כפר סבא ובה כבש תשעה שערי ליגה, רבים מהם מכריעים, שכמעט הצליחו להשאיר את הירוקים בליגה. בקיץ החולף הוזכר כמועמד להצטרף גם לבית"ר ירושלים מקאסנטי מהליגה היוונית.

אפולון סמירניס סיימה בעונה החולפת במקום הראשון בליגה השנייה ביוון ושבה לליגה הבכירה. הישג השיא שלה היה ב-1996, אז העפילה לגמר הגביע. אלבז יהיה הישראלי השני בליגה היוונית בעונה הקרובה, לצד עומרי אלטמן שכבר סיכם בפנאתינייקוס וצפוי לחתום לשלוש שנים. קדמו להם ביוון: אייל גולסה, שמעון אבוחצירה וסלים טועמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully