וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן נחת ביוון: "מחכה להתחלה חדשה בפנאתינייקוס"

הקשר בן ה-23 צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשלוש שנים כרכש הראשון של מועדון הפאר לעונת 2017/18: "מצפה לרגע בו אשחק עבור האוהדים". הפועל תל אביב תקבל 150 אלף יורו

עומרי אלטמן נחת הערב (חמישי) ביוון וצפוי לעבור מחר את הבדיקות הרפואיות כדי לחתום רשמית על חוזה בפנאתינייקוס. עיתונאים ואוהדים המתינו בשדה התעופה לקשר בן ה-23, שהגיע מלווה באביו ובסוכניו גלעד קצב ואדם קידן.

אם הכול יילך כשורה, אלטמן יחתום לשלוש שנים ויהיה הרכש הראשון של פנאתנייקוס לעונת 2017/18. המועדון נמצא במשבר כלכלי, אך עדיין יכול לשלם 150 אלף יורו להפועל תל אביב כדי להשלים את העסקה.

"אני מחכה להתחלה חדשה בפנאתינייקוס, זה אתגר חדש עבורי", אמר השחקן עם נחיתתו. "אני יודע שפנאתינייקוס זה המועדון הגדול ביוון, עם היסטוריה ארוכה ואוהדים פנאטים. אני מצפה לרגע בו אשחק בשבילם. מחר נסיים את הפרוצדורות ונוכל לחתום".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפעם נראה שהמעבר יושלם. עומרי אלטמן/ברני ארדוב

כבר בינואר התעניינה פאו באלטמן, שאף הגיע ליוון כדי לסגור, אבל בסופו של דבר העסקה נפלה בשל הדרישות של הפועל תל אביב. אלטמן שירד עם האדומים לליגה הלאומית בתום העונה, היה מבוקש מאוד במכבי חיפה. אחרי מגעים שנמשכו כמה שבועות, הוא הודיע לירוקים שהוא מוותר על האפשרות להגיע אליהם במטרה לצאת לקבוצה אירופית. השחקן בן ה-23 כבר בילה כשנתיים (2011-2013) בקבוצת הנוער וקבוצת המילואים של פולהאם האנגלית.

פנאתינייקוס סיימה את העונה החולפת ביוון במקום השלישי בלבד אחרי אולימפיאקוס האלופה וא.א.ק אתונה. פאו סיימה שלישית בעונה הסדירה ושנייה בפלייאוף העלייה למוקדמות ליגת האלופות ולכן תשחק במוקדמות הליגה האירופית. אלטמן יהיה להיות הכדורגלן הישראלי הרביעי שמשחק ביוון אחרי אייל גולסה, שמעון אבוחצירה וסלים טועמה, והישראלי השני בפנאתינייקוס אחרי המאמן יצחק שום שהצעיד את הירוקים לדאבל ב-2003/04.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully