וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בסביבתו של אדי גוטליב כועסים על מחירו הגבוה

מקורבי הבלם מאשימים את האדומים שמנסים למכור אותו בסכומים לא ריאליים: "אם יתעקשו, הוא יישאר במועדון". גוטליב צפוי להגיע לאימון הפתיחה. אביחי ידין העניק למתן נאור מנוי לכל החיים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

שוב מתיחות בין אדי גוטליב להפועל תל אביב. הפעם בסביבתו של הבלם מאשימים את הקבוצה, שמנסה למכור אותו בסכומים לא ריאליים. "אם הפועל ימשיכו להתעקש על סכומים כאלה גבוהים, אדי יישאר במועדון", אמר מקורב לשחקן. כזכור, הבלם קיבל גם הצעות מאופה הרוסית וגם ממכבי חיפה, אך המחיר הגבוה שהאדומים דורשים עבורו - כ-750 אלף יורו - טרפד את שתי העסקאות הללו.

הפועל תל אביב תפתח את אימוניה ביום שלישי, וכרגע גוטליב צפוי להגיע לאימון הפתיחה ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה למרות שלא המועדון, שבונה על מכירתו, ולא הבלם עצמו רוצים בהמשך הרומן. כזכור, האימון האחרון של גוטליב, יממה לפני משחק סיום העונה מול הפועל רעננה, הסתיים בקטטה גדולה. הבלם ענה לחלק מהאוהדים שקיללו אותו, אחד מהם ניסה לתקוף אותו וגוטליב חבט בו בחזרה, מה שלא ממש עזר לפופולריות שלו בקרב הקהל האדום.

לצד זה, הקבוצה פתחה היום (חמישי) את מכירת המנויים וכבר בשעות הראשונות נמכרו כחמש מאות מנויים. במועדון מאושרים מקצב המכירה, בצל איומי האוהדים על חרם מנויים בשל המחירים הגבוהים לטענתם.

הקפטן אביחי ידין העניק היום מנוי לכל החיים לקפטן קבוצת הכדורסל היוצא, מתן נאור, שעזב את המועדון לאחר עשר שנים. "כל מי שהיה אי פעם קפטן בהפועל תל אביב יודע מה גודל האחריות בלהוביל את הקבוצה הזו, גם בכדורגל וגם בכדורסל. מתן הוא סמל אדום אמיתי והוא ראוי לכבוד הזה. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך ומקווה לראות אותו מעודד אותנו מהיציע, אנחנו צריכים אותו וכל אוהד אדום השנה", אמר ידין.

מתן נאור הנרגש אמר: "זאת מחווה מדהימה וכבוד ענק מבחינתי. זו עוד הוכחה ליופי וליחודיות של המועדון. כמו שאמרתי, אני אדום לכל החיים ואני מתכנן להגיע עם הילדים בעתיד גם לכדורסל ועכשיו גם לכדורגל. בהזדמנות הזאת אאחל לקבוצת הכדורגל הרבה הצלחה, שיגשימו את המטרה ויעלו השנה חזרה למקומם הטבעי בליגת העל. יאללה הפועל!"

עוד בנושא:

יש למה לצפות: על העונה החדשה שמצפה לבית"ר ירושלים
חפש אותי הלילה: מכבי תל אביב רוצה למקסם את התפוקה של וידאר קיארטנסון
הפועל באר שבע: איסק קואנקה עורך בשעה זו בדיקות רפואיות
אוהדי מכבי חיפה פתחו בקמפיין להחזרת בוזגלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה יפה. ידין ונאור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully