וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איסק קואנקה עורך בשעה זו בדיקות רפואיות

29.6.2017 / 15:25

הקשר, שצפוי לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, עובר כעת בדיקות בבית החולים סורוקה. השחקן יתרשם היום מהעיר וכבר בשבוע הבא יחבור לחבריו החדשים ויחל להתאמן עם הקבוצה

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

הקשר הספרדי איסק קואנקה נחת לפנות בוקר בישראל ועובר בשעה זו בדיקות רפואיות בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחריהן השחקן צפוי לחתום רשמית על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת באלופה הפועל באר שבע.

כשבעה אוהדים הגיעו בשעת לילה מאוחרת ועשו את הדרך מבאר שבע לנמל התעופה בן גוריון וקיבלו את פניו של הקשר. האוהדים עטו מייד צעיף של הקבוצה על השחקן כשאחד מהם אף זרק לו "עוד תפגוש שוב את מסי בליגת האלופות". קואנקה מלווה באשתו ובפרנסק ולדויסו שמשמש כסוכנו מאז שהיה בקבוצות הנערים, נראה מחוייך מאוד מקבלת הפנים אך בהוראת המועדון לא דיבר למצלמות וזאת ייעשה רק במסיבת עיתונאים רשמית.

השחקן צפוי היום להתרשם לראשונה מהעיר כאשר כבר בשבוע הבא יחבור לחבריו החדשים ויחל להתאמן עם הקבוצה במטרה להיכנס לכושר משחק כמה שיותר מוקדם. השחקן צפוי להיות בכיר המשתכרים אי פעם במועדון הדרומי כאשר גם הוא מודע לציפיות הגבוהות ממנו. אחרי שהצטלם עם כל אוהד שהגיע עזב קואנקה ביחד עם נציג המועדון שהגיע לאסוף אותו כשהוא ילון כמה שעות במלון בעיר ואז יחל את היום העמוס שעוד צפוי לו. מלבד קואנקה בבאר שבע עדיין מחפשים אחר חלוץ זר שיגיע גם כן לקבוצה. הספרדי ששיחק בשנה וחצי האחרונות בגרנאדה, רשם העונה 25 הופעות ושני שערים בליגה הספרדית. בעבר שיחק גם בברצלונה, אייאקס, דפורטיבו לה קורוניה ובורסאספור. הצטרף בינואר 2016 ואחרי שירדה ליגה, עזב אותה.

עוד בנושא:

סוארס למקורביו: עשוי לשחק בבני יהודה. ויאטרי דורש מיליון דולר
הכנה: הפועל באר שבע ניצחה את זגלבי לובין 1:2, צמד למוחמד גדיר

איסק קואנקה הפועל באר שבע. מאצ'י הוף
חבר חדש בבאר שבע. קואנקה/מאצ'י הוף

ברשימת התארים של קואנקה יש גביע ספרדי, שני סופר קופה ספרדים וזכייה באליפות העולם לקבוצות - כולם עם ברצלונה. כמו כן היה שותף על הנייר לאליפות של אייאקס ב-2012/13 - עונה שאת מרביתה החמיץ בגלל פציעה ארוכה.

(עדכון ראשון: 06:40)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איסק קואנקה הפועל באר שבע. מאצ'י הוף
קואנקה עם האוהדים/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully