וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה פתחו בקמפיין להחזרת בוזגלו

29.6.2017 / 10:45

האוהדים לוחצים להחתים את קשר הפועל באר שבע למרות הפציעה, במועדון טוענים: ננהל מו"מ רק לאחר השיקום. הקופים הירוקים: רוצים קבוצה רעבה שלא ראינו בשנים קודמות

האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי חמישה ימים בהם קיימה אימונים כפולים, מכבי חיפה תנעל היום את מחנה האימונים המקוצר שהיא עורכת בארץ. גיא לוזון ממשיך במאמצים לאתר מגן ימני וחלוץ זרים, כשהמטרה היא להחתים שני שחקנים עד היציאה למחנה האימונים ביום שני הבא. אחד המועמדים שהומלץ על ידי המנהל הספורטיבי טוני הוא מגן אלקורקון, פדריקו וגה. ללוזון יש מועמד נוסף ובמועדון ינסו לקדם בימים הקרובים את הנושא הזה. שחקני הקבוצה ייצאו לחופש בסוף השבוע, וישובו לאימונים ביום ראשון, אז יקבלו תכנית אימונים מפורטת עד סיום המחנה.

עוד בנושא:

עומרי בן הרוש חתם לשנתיים במכבי חיפה: "מקווה שנגיע כמה שיותר גבוה"
מכבי חיפה: "מכבי תל אביב יודעת שעטר לא ישוחרר". טוני המליץ על מגן
אוהדים של מכבי תל אביב לוחצים להחזרת עטר: "מה יש להתמהמה?"

שחקני הפועל באר שבע בן תורג'מן, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
קמפיין להחזרתו למכבי חיפה. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

מאות מאוהדי הקבוצה פתחו בימים האחרונים בקמפיין להחזרת מאור בוזגלו למכבי חיפה. האוהדים מבקשים להחזיר את השחקן למועדון למרות הפציעה, אם כי בחיפה מעדיפים בשלב זה להמתין לתוצאות השיקום שלו. במועדון מסבירים כי ייתכן שיוחתם בינואר, למרות שבסביבתו של השחקן מאשרים כי בימים האחרונים מכבי תל אביב גיששה שוב אצל השחקן. לגבי אלירן עטר, כזכור, במועדון שלחו מסר למכבי תל אביב לפיו הוא לא ישוחרר. עטר מחזיק בחוזה חדש ומשודרג עליו חתם לפני שנה, עד קיץ 2019. במועדון ממשיכים במכירת המנויים לעונה הבאה. 2,500 מנויים נמכרו ביומיים הראשונים למכירה.

עוד בנושא האוהדים: ארגון "הקופים הירוקים", שפתח במחאה לקראת סיום העונה שעברה, הוציא הודעה בנוגע לפגישה שנערכה עם ראשי המועדון ובה הסביר כי הוא רואה שינוי בדרך בה המועדון מתנהל העונה. "את פעילותנו ביציעים בעונה הקודמת סיימנו מוקדם מהמתוכנן, כאשר את שני משחקי הליגה האחרונים בחרנו להחרים כמחאה על מצב הקבוצה העגום ועל חוסר היכולת והמחוייבות.

המצב צרם לכל אוהד מכבי חיפה כאשר הוא ראה את מכבי על המגרש. המסר היה ועודו מכוון לכל הגורמים במועדון: את מה שראינו בעונה החולפת לא נקבל בעונה הקרובה ובכלל", לשון ההודעה. "מספר ימים לפני מחזור הליגה האחרון זימן נשיא המועדון, יעקב שחר, את ראשי הארגון על מנת לשוחח על מצב הקבוצה ולחלוק את תוכניות המועדון לעתיד. בסופו של דבר, הפגישה יצאה לפועל במהלך השבוע שעבר... אין לנו ספק כי מכלול השינויים שיבוצעו בקבוצה עד תחילת העונה אינם מהווים חותמת סופית לכך שמכבי חיפה יצאה מהמשבר, ויש לחכות לתחילת העונה על מנת ששינויים אלו יעמדו במבחן".

"אך לפני התוצאה הסופית של 90 הדקות, חשוב לנו יותר לראות קבוצה רעבה, מתלהבת ורוצה להצליח - מה שלא ראינו בעונות הקודמות... אנו מברכים על השינויים שנעשו במועדון ועוד יעשו בשבועות הקרובים... ארגון הקופים הירוקים ימשיך לפעול על פי אותם עקרונות שפעל בכל שנות פעילותו, בהם המטרה העליונה הייתה תמיד הצלחת המועדון ודחיפת הקבוצה לניצחון בכל משחק. אנחנו לא עיוורים למצב והגבנו בצורה נקודתית מתחת ומעל לפני השטח במהלך העונה החולפת וכך נמשיך לעשות בעונה הקרובה. מעיר תחתית עד הכרמל, מ-ג' עד היציע הצפוני, תרימו את הראש ותסתכלו - מכבי חיפה זה אנחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחנה האימון הראשון הושלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך השבוע האחרון, קיימה הקבוצה את מחנה האימונים הראשון לקראת העונה שבפתח. בסופו של כל יום הוקרנו לשחקנים המידע מהאימונים שעברו במהלך אותו יום על גבי מסך ענק בחדר ההלבשה. המידע התקבל ממכשירי ה-gps ונותח על ידי מאמני הכושר של הקבוצה - ערן שדו ואורי הראל. "עשינו תשע יחידות אימון בחמישה ימים, המטרה היתה ללמוד את עקרונות העבודה הנכונים ולבנות תשתית עבודה להמשך העונה הקרובה", אמר שדו.

בעוד כעשרה ימים (10.7) תצא הקבוצה למחנה האימון המרכזי שייערך בפולין במהלכו צפויים להמשיך לבנות את התשתית לקראת העונה.

סיכום מחנה האימונים מהאתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully