וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו נפרדת מג'ימי באטלר, טי ג'יי ליף: "ישראל עזרה לסגנון שלי"

הבולס מסבירים את הטרייד ("רוצים כיוון חדש"), אינדיאנה נלהבת מהפורוורד יליד ישראל, הלייקרס לא מפחדים מלוואר בול, וגם: שמועות נוספות מרחבי הליגה והפדיחה הגדולה של מרקל פולץ

AP

תם ונשלם דראפט ה-NBA. כנגד התחזיות, קיבלנו רק טרייד אחד גדול, כשג'ימי באטלר עבר למינסוטה ביחד עם הבחירה ה-16 (ג'סטין פאטון מקרייטון) ויתאחד עם מאמנו בשיקגו לשעבר טום ת'יבודו. את הדרך ההפוכה יעשו כריס דאן, זאק לאבין והבחירה השביעית, לאורי מרקנן.

"מה שעשינו הערב זה לסמן כיוון חדש", אמר ג'ון פקסון, סגן הנשיא לענייני כדורסל של שיקגו. "נעשה את זה עם שחקנים צעירים. נהיה ממושמעים וסבלניים. אלה דברים שקשה לעשות. שלחנו שחקן שאנחנו מאוד אוהבים, אבל החלטנו להגדיר מחדש את הדרך שלנו. זו הפעם הראשונה בה קיבלנו עסקה שהיתה הגיונית עבורנו".

עוד בנושא:

מרקל פולץ נבחר 1 בדראפט, ג'ימי באטלר עובר משיקגו למינסוטה
דיווח: סן אנטוניו מציעה את אולדריג' תמורת בחירת טופ 10 בדראפט
קוסם להם: לונזו בול מגיע ללייקרס כדי להחזיר את הקסם של מג'יק
לא רק פולץ ובול: הכירו את עשרת השחקנים הטובים בדראפט ה-NBA

* על אף הטרייד של באטלר והבנייה מחדש, דוויין ווייד עומד מאחורי ההחלטה לנצל את אופציית השחקן שלו ויישאר בשיקגו גם בעונה הקרובה.

* בוסטון, שהוזכרה כמועמדת לקלוט את ג'ימי באטלר, לא היתה מוכנה לוותר על הבחירה השלישית בדראפט, כמו גם על הבחירה של ברוקלין בדראפט הבא, ועל כן לא הצליחה להגיע לסיכום עם הבולס.

* השיחות בין הסלטיקס לאינדיאנה בנוגע לפול ג'ורג' נמשכות. אם עסקה כלשהי תצא לפועל, ג'ייסון טייטום שנבחר שלישי ככל הנראה יהיה אחד מהשחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה. גם יוסטון ממשיכה בחיזור אחר כוכב אינדיאנה, שבכלל מעדיף להגיע ללייקרס, אולם הרוקטס מאמינים שיצליחו לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש דווקא בשורותיהם בקיץ הבא.

* סן אנטוניו וקליבלנד ניהלו שיחות על טרייד אפשרי שישלח את דני גרין לסגנית האלופה, אולם על פי דיווחים, המחיר שהספרס ביקשו היה גבוה מדי.

* יוטה קיבלה מספר פניות בנוגע לדרק פייבורס, שחוזהו יפוג בקיץ הבא.

עוד באותו נושא

מרקל פולץ נבחר 1 בדראפט, ג'ימי באטלר עובר משיקגו למינסוטה

לכתבה המלאה
שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג'. AP
הטרייד לא קרה הלילה, אולי יקרה בקרוב. פול ג'ורג'ו/AP

* לוס אנג'לס הגשימה את החלום של לוואר בול ובחרה את בנו, לונזו, במקום השני. "הוא הולך להצעיד אותם לפלייאוף", התעקש אביו לאחר הבחירה, והבן נאלץ להסכים: "זו המטרה". לוואר הוסיף, שצעק "כן! כן!" במהלך הבחירה, הוסיף וטען: "כולם שאלו מה יקרה אם הוא לא ייבחר. אני לא חי בעולם כזה". המאמן לוק וולטון לא חושש מההשפעה של בול סיניור: "זה יהיה קצת יותר מאתגר, אבל כל בחירה גבוהה מגיעה עם מטרה על גבה. אבא של לונזו תמיד תמך בו, הוא מת עליו וזה כל מה שאפשר לבקש באבא. לוואר יעשה מה שהוא צריך לעשות ואנחנו לא הולכים לשנות כלום. אני משוכנע שלונזו יתאים לתרבות שלנו, הוא ישפר אותנו, יעשה מהלכים קבוצתיים ובגלל זה לקחנו אותו".

* ניו יורק שוב הפתיעה כשבחרה במקום השמיני את פרנק ניליקינה, רכז צרפתי בן 18 שהעמיד אשתקד ממוצעים של 5.7 נקודות ו-1.6 אסיסטים למשחק בשטרסבורג. "אנחנו אוהבים את הגובה של הבחור הזה, הגישה שלו למשחק, האתלטיות והיכולת שלו להכניס את עצמו למצבים מנצחים", התעקש פיל ג'קסון. "כל בחירות הטופ 10 הם שחקנים צעירים מאוד. אנחנו יודעים שמדובר בפרויקט אבל מקווים שהוא יעזור לנו. כל הצוות שלנו התווכח על הבחירה הזאת".

* טי ג'יי ליף מיודענו, בנו של בראד ששיחק בנבחרת העתודה, נבחר במקום ה-18 על ידי אינדיאנה, לאחר עונה טובה מאוד ב-UCLA. "הוא יוסיף גיוון לסגל שלנו", אמר המאמן נייט מקמילן. "אני מאוד אוהב את הרוח שלו. הוא ילד מאוד חיובי, עם הרבה ביטחון, שמאמין בכדורסל קבוצתי. IQ הכדורסל שלו גבוה מאוד". הפוורוד שנולד בישראל הוסיף: "אני חושב שאני מאוד מוכשר. אגיע וישר אתחיל לעבוד. אני הולך להפוך לשחקן טוב מאוד. יש לי שורשים באידיאנה, שני ההורים שלי מכאן ואני מאוד נרגש ולא יכול להיות שמח יותר. אני לא ממש זוכר את התקופה בישראל אבל היא בהחלט השפיעה עלי. אנשים אומרים שיש לי סגנון משחק אירופאי. אני אוהב את ישראל והיא בהחלט עזרה למשחק שלי".

* מרקל פולץ התרגש לאחר ששמו נקרא ראשון. "כששמעתי את שמי, זה כאילו אלוהים קרא לי", אמר הרכז החדש של פילדלפיה. הג'נרל מנג'ר בריאן קולנג'לו התמוגג: "הוא היה השחקן הנכון עבורנו, החתיכה החסרה שלנו". ג'ואל אמביד הוסיף: "זו ברכה, אני אוהב כמה שהוא צנוע וכמה שאכפת לו מנצחונות. זה מה שאנחנו צריכים כדי לשנות את התרבות". אלא שלצד כל המחמאות, פולץ כבר הספיק לבצע פדיחה לא קטנה, כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו טקסט שכתב מבעוד מועד, מבלי לציין את שם הקבוצה על ידה נבחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן אינדיאנה פייסרס טי ג'יי ליף. AP
מאושר. ליף/AP
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. AP
האבא יפריע? בול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully