וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סן אנטוניו מציעה את אולדריג' תמורת בחירת טופ 10 בדראפט

ב-ESPN טוענים שהספרס מנסים לנצל את השעות האחרונות לפני הדראפט והציעו את הפורוורד לשלוש קבוצות לפחות. אחד המתמודדים בדראפט טוען שפיל ג'קסון נרדם במהלך אימון אישי שערך איתו

AP

בארה"ב מתמרקים לקראת הדראפט שייערך הלילה (02:00 שעון ישראל) שבו יככבו כמה שמות מעניינים מאוד בעיקר בעשירייה הראשונה שצפויה להיבחר ומסתבר שיש קבוצות שמנצלות את השעות האחרונות לפני הדראפט כדי להשיג את אחת הבחירות הראשונות בטרייד. ב-ESPN מדווחים היום שסן אנטוניו מנהלת שיחות קדחתניות עם לפחות שלוש קבוצות על האפשרות לבצע טרייד שיכלול את הפורוורד למרקוס אולדרידג' בתמורה לאחת הבחירות הראשונות בדראפט.

עוד בנושא:

קוסם להם: לונזו בול מגיע ללייקרס כדי להחזיר את הקסם של מג'יק
לא רק פולץ ובול: הכירו את עשרת השחקנים הטובים בדראפט ה-NBA
דיווח: "יוסטון רוקטס מנסה לצרף את כריס פול באופן אגרסיבי"
המרקל והגזר: כך יבנו בפילדלפיה קבוצות חלומות סביב מרקל פולץ

קווין דוראנט מול למרקוס אולדרידג'. AP
יעבור בטרייד? אולדריג' מול דוראנט/AP

מבחינת הספרס, עדיף לקבוצה לעבוד על טרייד עבור הכוכב מאשר לאבד אותו אחרי העונה הבאה בתום חוזהו ללא תמורה. נכון לעכשיו, הספרס מחזיקים בבחירה ה-29 בסיבוב הראשון בדראפט ובבחירה ה-59 בסיבוב השני. אולדרידג' חתם על חוזה בעלות של 84 מיליון דולר ב-2015, אך ספג לא מעט ביקורות על היכולת שהציג בפלייאוף האחרון שבו הוא רשם ממוצעים נמוכים יחסית של 16.5 נקודות למשחק ולא הצליח להתעלות ולחפות על הפציעות של טוני פארקר וקאווי לאונרד, מה שהוביל להדחה משפילה של הספרס בסוויפ על ידי גולדן סטייט האלופה.

כזכור, גרג פופוביץ' לא הסתיר את אי שביעות רצונו מאולדריג' שסיים את משחק מספר 2 בגמר מול גולדן סטייט עם שמונה נקודות בלבד ב-27 דקות (0 נקודות במחצית הראשונה) והיה אנמי לחלוטין. "למרקוס חייב לקלוע עבורנו, הוא לא יכול להיות אדיש כזה". אמר אז פופוביץ' שכעת יקווה לקבל פרוסקפט צעיר ומבטיח בתמורת לווטרן המאכזב.

* שחקן שבחר להישאר בעילום שם אך מצופה להיבחר באחד מ-15 המקומות הראשונים בדראפט, סיפר לכתב ESPN ג'יי וויליאמס שנשיא הניו יורק ניקס, פיל ג'קסון, נרדם במהלך האימון האישי שלו. עוד בניקס, בארצות הברית מדווחים שישנו סיכוי שיתרחש טרייד בין הניקס לפיניקס שישלח את קריסטאפס פורזינגיס לסאנס, כשגם טרייד משולש שיכלול גם את בוסטון נלקח בחשבון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully