וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פולץ ובול: הכירו את עשרת השחקנים הטובים בדראפט ה-NBA

פורוורדים עם אתלטיות בלתי נגמרת, יורש אפשרי לקווין דוראנט, רכז שמסוגל לקפוץ לשמיים וגם שני אירופאיים שרוצים להותיר חותם. קבלו את השחקנים שצפויים להיבחר בעשרת המקומות הראשונים

AP

מרקל פולץ

מידע כללי: רכז, בן 19, 1.93 מ'. בילה עונה אחת במכללת וושינגטון, במהלכה העמיד ממוצעים של 23.2 נקודות (47 אחוז מהשדה, 41 אחוז ל-3, 65 אחוז מהעונשין), 5.7 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים למשחק.

בקצרה: לפחות עד השבועות האחרונים, נחשב לכישרון הגדול ביותר בדראפט, ולאחד הכשרונות הגדולים ביותר בארצות הברית בשנים האחרונות. לאחרונה המניה שלו קצת ירדה, אולם עדיין מדובר ברכז אתלטי עד מאוד, מגוון מאוד, שמסוגל לעשות כמעט הכל בהתקפה. צפוי להיבחר ראשון על ידי פילדלפיה.

הושווה ל: ג'יימס הארדן, דיאנג'לו ראסל

עוד בנושא

מרקל פולץ ופילדלפיה: החיבור המבטיח שמאיים ליצור קונטנדרית אמיתית
הימרו בגדול: ניתוח הטרייד בין הסלטיקס לסיקסרס על בחירות 1 ו-3 בדראפט
מחפשים את נוביצקי הבא: האירופאים שיכבשו את דראפט 2017

שחקן מכללת וושינגטון מרקל פולץ. AP
פילדלפיה תרוויח. פולץ/AP

לונזו בול

מידע כללי: רכז, בן 19, 1.98 מ'. סיים עונה אחת במכללת UCLA במהלכה העמיד ממוצעים של 14.6 נקודות (55 אחוז מהשדה, 41 אחוז ל-3, 67 אחוז מהעונשין), 6 ריבאונדים, 7.6 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק.

בקצרה: רכז גבוה עם יכולות מסירה נדירות וראיית משחק עילאית. עולה לכותרות בעיקר בגלל אביו, לבאר, הפה הגדול ביותר בספורט האמריקאי נכון להיום. אכזב בטורניר ה-NCAA האחרון, אך בכל זאת, בהתבסס על שמועות האחרונות, אמור להיבחר במקום השני על ידי לוס אנג'לס לייקרס.

הושווה ל: ג'ייסון קיד, ריקי רוביו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכללת UCLA לונזו בול. AP
האבא יפגע בקריירה? בול מתאמן בלייקרס/AP

ג'וש ג'קסון

מידע כללי: סווינגמן, בן 20, 2.03 מ', בילה עונה אחת במכללת קנזס במהלכה העמיד ממוצעים של 16.3 נקודות (51 אחוז מהשדה, 37 אחוז ל-3, 56 אחוז מהעונשין), 7.4 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 1.7 חטיפות וחסימה למשחק.

בקצרה: שחקן מגוון מאוד עם אתלטיות שיוצאת דופן ופוטנציאל להיות אחד השומרים הטובים בליגה. חכם מאוד. הבעיה העיקרית שלו: הקליעה מבחוץ. על פי דיווחים, בוסטון מתלבטת בינו ובין ג'ייסון טייטום והם, למעשה, הסיבה העיקרית לטרייד עם פילדלפיה: הסלטיקס רצו את ג'קסון או טייטון, כביכול, יותר מכל שחקן אחר בדראפט, והעריכו שיהיו זמינים גם בבחירה השלישית.

הושווה ל: קוואי לאונרד, ג'ימי באטלר

שחקן מכללת קנזס ג'וש ג'קסון. AP
קוואי הבא? ג'קסון/AP

דיארון פוקס

מידע כללי: רכז, בן 19, 1.91 מ', בילה עונה אחת במכללת קנטאקי והעמיד ממוצעים של 16.7 נקודות (47 אחוז מהשדה, 24 אחוז ל-3, 73 אחוז מהעונשין), 3.9 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק

בקצרה: רכז מהיר בצורה בלתי רגילה. הגדיל את המניות שלו בטורניר ה-NCAA האחרון, בו הדיח את לונזו בול ו-UCLA עם הצגה בלתי נשכחת של 39 נקודות. סקרמנטו הוזכרה לא פעם בהקשר אליו, אך ספק אם עדיין יהיה על הלוח כשהקינגס יבחרו, בבחירה החמישית.

הושווה ל: ג'ון וול, דניס שרודר

שחקן מכללת קנטאקי דיארון פוקס. AP
הצגה מול בול. פוקס/AP

ג'ייסון טייטום

מידע כללי: סמול פורוורד, בן 19, 2.03 מ', בילה עונה אחת בדיוק בה העמיד ממוצעים של 16.8 נקודות (45 אחוז מהשדה, 34 אחוז ל-3, 85 אחוז מהעונשין), 7.3 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-1.1 חסימות למשחק.

בקצרה: נחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביותר בתיכונים לפני שהצטרף לדיוק. החמיץ את פתיחת העונה בשל פציעה, אך לקראת סיומה הפך לכוכב של ממש. פורוורד מגוון שמסוגל לקלוע בשלל דרכים שונות ולשחק גם בעמדה 4, ולרווח את הפרקט.

הושווה ל: אלן יוסטון, דני גריינג'ר

שחקן מכללת דיוק ג'ייסון טייטום. AP
כיכב בדיוק. טייטום/AP

ג'ונתן אייזק

מידע כללי: פורוורד, בן 19, 2.08 מ', בילה עונה אחת בפלורידה סטייט בה העמיד ממוצעים של 12 נקודות (50 אחוז מהשדה, 34 אחוז ל-3, 78 אחוז מהעונשיןן), 7.8 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-1.5 חסימות למשחק.

בקצרה: פוטנציאל עצום, שילוב מלהיב עד מאוד של גודל, אורך וטכניקה. יכול לשחק בעמדות 3, 4 ואפילו 5, ריבאונדר מצוין, אתלט גדול, עדיין לא ממש מלוטש. טען שהשחקן שהשפיע עליו יותר מכל הוא קווין דוראנט, ולא קשה להבין מדוע.

הושווה ל: רשארד לואיס, קווין דוראנט

שחקן מכללת פלורידה סטייט ג'ונתן אייזק. AP
יהלום לא מלוטש. אייזק/AP

דניס סמית'

מידע כללי: רכז, בן 19, 1.91 מ', בילה עונה אחת ב-NC סטייט והעמיד ממוצעים של 18.1 נקודות (45 אחוז מהשדה, 35 אחוז ל-3, 71 אחוז מהעונשין), 4.6 ריבאונדים, 6.2 אסיסטים ו-1.9 חטיפות למשחק.

בקצרה: רכז אקספלוסיבי במיוחד. קרע את הרצועה הצולבת לפני כשנה אך חזר בגדול. צעד ראשון יוצא דופן, אתלט גדול שאוהב לתקוף את הטבעת בכל הזדמנות. הקליעה מבחוץ טעונה שיפור. במהלך העונה הפך לאחד משני שחקנים בלבד בתולדות המכללה שרשמו טריפל דאבל, עם 27 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים מול וירג'יניה טק.

הושווה ל: בארון דייויס, סטיב פרנסיס

שחקן מכללת NC סטייט דניס סמית'. AP
אין הרבה רכזים עם האתלטיות שלו. סמית'/AP

מאליק מונק

מידע כללי: שוטינג גארד, בן 19, 1.91 מ', בילה עונה אחת בקנטאקי בה העמיד ממוצעים של 19.8 נקודות (45 אחוז מהשדה, 40 אחוז ל-3, 82 אחוז מהעונשין), 2.5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

בקצרה: קלעי בחסד. לא שומר או מוסר גדול, לא ממש מסוגל לשחק כרכז אך מסוכן מאוד כמעט מכל טווח אפשרי. כמה מסוכן? בדצמבר האחרון קלע לא פחות מ-47 נקודות על הראש של צפון קרוליינה.

הושווה ל: לו וויליאמס, אריק גורדון

שחקן מכללת קנטאקי מאליק מונק. AP
קלעי בחסד. מונק/AP

פרנק ניליקינה

מידע כללי: רכז, בן 18, 1.96 מ', שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצה הבוגרת של שטרסבורג. אשתקד העמיד ממוצעים של 5.2 נקודות (48 אחוז מהשדה, 43 אחוז ל-3, 62 אחוז מהעונשין), 2.1 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק, ב-18 דקות לערב.

בקצרה: אחד השחקנים הצעירים ביותר בדראפט. רכז טבעי מסקרן מאוד שעשוי להתברר כאירופאי הבכיר בדראפט. גבוה ביחס לעמדה, אתלטי, בוגר מאוד וחכם. כדי להפוך לרכז NBA של ממש חייב להתחזק ולשפר את הקליעה. ניו יורק, שבוחרת שמינית, הוזכרה לא פעם בהקשרו.

הושווה ל: דאנטה אקסום

לורי מארקנן

מידע כללי: פורוורד/סנטר, בן 20, 2.13 מ', בן למשפחת ספורט, עזב את פינלנד למכללת אריזונה בקיץ שעבר. העמיד ממוצעים של 15.6 נקודות (49 אחוז מהשדה, 42 אחוז ל-3, 83 אחוז מהעונשין) ו-7.2 ריבאונדים למשחק.

בקצרה: שחקן הפנים הפיני מחזיק ביתרון עיקרי אחד על יתר חבריו לעמדות הפנים: היכולת לקלוע מבחוץ, ובכלל, לקלוע בשלל צורות שונות, כמו מעט מאוד שחקנים בגובה שלו. מנגד, עלול להיתקל בקשיים רבים בצד ההגנתי. היה מלך הסלים של אליפות אירופה לנבחרות עתודה בקיץ שעבר, עם 24.9 נקודות לערב.

הושווה ל: ריאן אנדרסון, ניקולה מירוטיץ'

שחקן מכללת אריזונה לורי מארקנן. AP
מסוגל לקלוע מכל טווח. מארקנן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully