וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "יוסטון רוקטס מנסה לצרף את כריס פול באופן אגרסיבי"

ב-ESPN נטען כי הטקסאנים רוצים לצרף שחקנים בכירים. ג'קסון: "קיבלנו שיחות לגבי פורזינגיס. כששחקן לא מגיע לשיחת סיכום העונה, זה מעלה שאלות. נעשה מה שטוב עבור המועדון"

רויטרס

יוסטון רוקטס מנסה לכוון גבוה על מנת לסגור פערים מול גולדן סטייט וסן אנטוניו כדי לנסות ולאיים על ההגמוניה במערב בעתיד הנראה לעין. על פי כתב ESPN מארק שטיין, הרוקטס פועלים כעת באופן אגרסיבי על מנת לצרף פריי אייג'נטס בכירים לקראת העונה הבאה.

שטיין טען כי יוסטון פוזלת לכיוונם של פול מילסאפ מאטלאנטה, קייל לאורי מטורונטו וכריס פול ובלייק גריפין מהקליפרס. מקור המקורב למועדון הוסיף כי מבין השמות שעל הפרק, הרוקטס חושקים במיוחד בשירותיו של פול, אולם למרות שהשחקן מתכוון לוותר על האופציה לחתום לעונה נוספת בשורות הקליפרס, כלל לא בטוח שיוסטון היא היעד המועדף מבחינתו.

בדיווח נטען כי פול (32, 1.83) יקיים בתקופה הקרובה מגעים עם הרוקטס, אך גם סן אנטוניו ודנבר חזק בתמונה. שלוש הקבוצות המעוניינות בגארד יכולות להציע לו חוזה של 152 מיליון דולר לארבע שנים.

שטיין הוסיף כי יוסטון מוכנה להיפרד משלושה שחקנים כדי לפנות מקום בתקרת השכר של המועדון: לו וויליאמס, פטריק בברלי וריאן אנדרסון. בברלי עצמו לא פסל אפשרות של מעבר לקבוצה אחרת ואמר: "יש כל מיני השערות על כך שאני עשוי לעבור לקבוצה אחרת. יש המון קבוצות שרוצות לנצל את הכישרון שלי. זאת תחושה מאוד מיוחדת".

עוד בנושא:

המרקל והגזר: כך יבנו בפילדלפיה קבוצות חלומות סביב מרקל פולץ
נוביצקי, פורזינגיס וגובר, גרסת 2017: האירופאים שיכבשו את הדראפט
טריידים ב-NBA: ראסל ומוזגוב יעברו לברוקלין, ברוק לופז ללייקרס

שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול. AP
ייפגש גם עם סן אנטוניו ודנבר. כריס פול/AP

מי שכפי הנראה יוביל את המהלכים של הרוקטס הוא הג'נרל מנג'ר דריל מורי, שצפוי להאריך את חוזהו ביוסטון בארבע שנים נוספות. בהתייחס לתוכניות העתידיות של המועדון אמר מורי: "אנחנו הולכים לעשות מהלכים כדי לשפר את הסגל שלנו. אנחנו רגילים לחשוב לטווח רחוק. אם גולדן סטייט תלך אף היא בכיוון הזה, אנחנו יכולים להעלות פרופיל ולבצע מהלכים אגרסיביים יותר. יש לנו כמה מהלכים מוכנים בשרוול".

במקביל לניסיון לצרף שחקן בכיר, הרוקטס מתכננים להאריך בהזדמנות הראשונה את החוזה של ג'יימס הארדן. הסופרסטאר של הרוקטס האריך את חוזהו ברוקטס בשנה שעברה לשלוש שנים תמורת סכום של 91.4 מיליון דולר. על פי הכללים החדשים המועדון יוכל להציע לו סכום שנע סביבות 168 מיליון דולר לתקופה של ארבע שנים.

* אחרי פיטוריו של דייויד גריפין, בקליבלנד מחפשים ג'נרל מנג'ר חדש. המועמד היחיד כרגע לתפקיד הנחשק הוא צ'אנסי בילאפס, כוכבה של דטרויט פיסטונס לשעבר. בילאפס ערך אמש פגישה שנייה עם ראשי הקאבס ואם לא תהיה התפתחות בלתי צפויה הוא ימונה באופן רשמי לתפקיד בשורות סגנית האלופה.

* בניקס, הטלנובלה נמשכת ונשיא הקבוצה פיל ג'קסון אישר הלילה כי הוא אכן הקשיב להצעות מקבוצות שונות בליגה בנוגע לטרייד על כוכב הקבוצה קריסטאפס פורזינגיס. הלטבי הנהדר, שסיים את עונתו השנייה בליגה, בחר לדלג עם סיום העונה החולפת על פגישת הסיכום עם ראשי ניו יורק, כנראה כמחאה על מצבה העגום של הקבוצה. ג'קסון נפגע מהמהלך והלילה אמר: "אנחנו מעריכים מאוד את קריסטאפס ואת מה שהוא תרם לנו, אבל כשמישהו לא מגיע לפגישת הסיכום של העונה, כולם מתחילים לתהות לגבי האפשרות שהוא יעזוב. בגלל זה, קבוצות התקשרו לגביו, והקשבנו להן, אבל אנחנו עוד לא בשלב הזה של טרייד. בכל מקרה, נעשה מה שהכי טוב עבור המועדון, עם כל אהבתנו לבחור הזה".

עוד באותו נושא

טריידים ב-NBA: ראסל ומוזגוב יעברו לברוקלין, ברוק לופז ללייקרס

לכתבה המלאה

אמביד כבר מוכן לקבל את KP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully