וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריידים ב-NBA: ראסל ומוזגוב יעברו לברוקלין, ברוק לופז ללייקרס

הלייקרס יעבירו את הגארד והסנטר לנטס וירוויחו מקום בתקרת השכר, שיאפשר להם להמשיך לחלום על צירופם של פול ג'ורג' ולברון ג'יימס. דווייט האוורד יעבור לשארלוט, פלאמלי ובלינלי לאטלנטה

עריכת וידאו: מתן חדד

דראפט ה-NBA ייערך בלילה שבין חמישי לשישי, ובינתיים קבוצות הליגה נערכות לקראת ליטוש הסגלים שלהם, כאשר הלילה (בין שלישי לרביעי) נסגרו שני טריידים מעניינים מאוד שייצאו לפועל ב-1 ביולי (המועד בו מותר להתחיל להעביר שחקנים ב-NBA).

ראשית, לוס אנג'לס לייקרס סיכמה עם ברוקלין על העברתם של דיאנג'לו ראסל וטימופיי מוזגוב לנטס, תמורת ברוק לופז והבחירה ה-27 בדראפט הקרוב. ראסל המוכשר יפנה ככל הנראה מקום ללונזו בול, שצפוי להיבחר שני בדראפט, בעוד שחוזהו של מוזגוב (54 מיליון דולר לשלוש שנים) יפנה לקבוצה מעיר המלאכים מקום מתחת לתקרת השכר, שיאפשר לה להתמודד על החתמתו של פול ג'ורג', שכבר הביע רצון לעבור ללוס אנג'לס, ובעיקר לרדוף אחר לברון ג'יימס - שהספקולציות לגבי מה שיעשה בקיץ הבא מסעירות בימים אלה את הליגה.

עוד בנושא

דיווח: אינדיאנה והלייקרס פתחו בשיחות לגבי טרייד על פול ג'ורג'
ג'פרסון השווה את פיטורי גריפין לפרשת בלאט, השמועות על לברון גוברות
דיווח: פיל ג'קסון לא שולל את העברתו בטרייד של קריסטאפס פורזינגיס

דיאנג'לו ראסל לוס אנג'לס לייקרס. AP
עובר מזרחה. דיאנג'לו ראסל/AP

טרייד נוסף סוכם בין אטלנטה לשארלוט, וישלח את דווייט הווארד (ואת חוזה ה-47 מיליון דולר לשנתיים שלו) להורנטס יחד עם הבחירה מספר 31 בדראפט הקרוב, תמורת מיילס פלאמלי, מרקו בלינלי והבחירה מספר 41, שיעברו להוקס.

הווארד בן ה-31 אמנם רשם שמונה הופעות אולסטאר בקריירה, אך מתקשה מאוד בשנים האחרונות. רק בקיץ האחרון הוא עבר מיוסטון לאטלנטה בתקווה לשקם את היכולת והתדמית, והנה שוב הוא אורז את המזוודות. הוא יחבור כעת למאמן שארלוט, סטיב קליפורד, איתו שיתף פעולה באורלנדו ובלייקרס.

מספר שעות לפני הטרייד, ביקש האוורד ממעריציו בטוויטר לתת לו הצעות לטרייד אפשרי, וגם חשבונות הטוויטר של ההוקס וההורנטס דנו אתמול על טרייד פיקטיבי ומשעשע.

עוד באותו נושא

ג'פרסון השווה את פיטורי גריפין לפרשת בלאט, השמועות על לברון גוברות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully