וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אינדיאנה והלייקרס פתחו בשיחות לגבי טרייד על פול ג'ורג'

לאחר שנודע כי כוכב הפייסרס לא מתכוון להאריך חוזה בקבוצה, היא עשויה להעביר אותו עוד לפני הדראפט אך ב-LA לא מוכנים לוותר על נכסים. וגם: קיירי מאיים לעזוב אם לברון יילך, בוסטון תביא את פורזינגיס

עריכת וידאו: מתן חדד

דראפט 2017 ב-NBA ייערך מחר בלילה (בין חמישי לשישי) ועוד לפניו, יש לא מעט אקשן מאחורי הקלעים של ליגת הכדורסל הטובה בעולם.

על פי רמונה שלבורן ומארק שטיין מ-ESPN, אינדיאנה ולוס אנג'לס לייקרס החלו בשיחות לגבי טרייד על פול ג'ורג' עוד לפני הדראפט. לא ברור כרגע אם שני הצדדים יצליחו להגיע לסיכום ביניהם לפני ערב הדראפט, שכן כרגע הפייסרס דורשים בתמורה לג'ורג' את הבחירה מספר 2, ששייכת ללייקרס, בעוד הקבוצה מעיר המלאכים ממש לא מעוניינת לוותר על הבחירה הזו, עמה היא צפויה לקחת את לונזו בול.

הלייקרס גם לא מוכנים לכלול את ברנדון אינגרם, הבחירה מספר 2 של הדראפט הקודם, בטרייד שיעביר אליהם את ג'ורג'. העקשנות הזו של הלייקרס נובעת מכך שבקבוצה מאמינים שברגע שהשחקן יהפוך לחופשי בתום העונה הבאה, הוא יחתום אצלם בכל מקרה ולכן חבל להם לאבד כרגע נכסים משמעותיים לעתיד. ג'ורג' נולד וגדל בלוס אנג'לס ואהד את הלייקרס כל חייו. לאחרונה, על פי הדיווחים, הוא הודיע לפייסרס שאין בכוונתו לחתום על חוזה חדש בקבוצה בקיץ 2018, מה שרק הגביר את השמועות לגבי מעבר אפשרי ל-LA. עדיין קיימת אפשרות שקליבלנד תעשה טרייד על ג'ורג' ותנסה להביא אותו לכל הפחות לעונה הקרובה, בניסיון להתמודד עם הווריירס. קבוצות נוספות שנכנסו לשיחות עם אינדיאנה על ג'ורג' הן הקליפרס, וושינגטון ויוסטון.

עוד בנושא:

דיווח: פיל ג'קסון לא שולל את העברתו בטרייד של קריסטאפס פורזינגיס
ותודה לג'רי ווסט: "הקליפרס הם האופציה ההגיונית יותר עבור לברון ג'יימס"
דייויד גריפין סיים את דרכו בקליבלנד, לברון ג'יימס לא מרוצה

פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
יחזור ללוס אנג'לס עוד לפני התכנון? ג'ורג'/AP

*** ג'ו קאוולי מה"שיקגו סאן טיימס" טוען כי אם לברון ג'יימס יעזוב את קליבלנד בתום העונה הבאה, קיירי אירווינג ידרוש מהקבוצה להעביר אותו בטרייד ליעד אחר. לברון יכול לצאת מהחוזה הנוכחי שלו בקיץ 2018 ולאחרונה גברו השמועות על מעבר אפשרי לאחת משתי הקבוצות של לוס אנג'לס. השמועות האלה התחזקו עוד יותר ברג שהתברר שהקאבס החליטו להיפרד מהג'נרל מנג'ר שלהם בשלוש השנים האחרונות, דייויד גריפין.

אירווינג, הבחירה מספר 1 של קליבלנד בדראפט 2011, נמצא תחת חוזה עד קיץ 2019 ומחזיק באופציית שחקן לעונה שלאחר מכן: "אם הוא ירגיש שהריצה הטובה של קליבלנד נעצרת בבת אחת עם עזיבה של לברון, הוא יעזוב בעצמו", נכתב בדיווח.

*** לאחר הדיווחים לפיהם פיל ג'קסון לא שולל טרייד על קריסטאפס פורזינגיס, נראה כי מי שעשויה לקפוץ על המציאה היא בוסטון, שהביעה עניין בכוכב הלטבי הצעיר. על פי התקשורת בפיניקס, הניקס דרשו מהסאנס את דווין בוקר והבחירה מספר 4 בדראפט הקרוב תמורת פורזינגיס.

* אתר eurohoops מדווח שכחלק מניסיונות הבנייה המחודשת שלה, שיקגו מוכנה להציע למילוש תאודוסיץ' חוזה רב שנתי. תאודוסיץ' נבחר לכדורסלן הכי טוב מחוץ ל-NBA בסקר הג'נרל מנג'רים, והבולס מוכנים להגיש לו הצעה מפתה שתאפיל על ה-12 מיליון דולר שהציעה לו צסק"א מוסקבה לשלוש שנים. לבולס כבר יש ניסיון "יוגוסלבי" עם טוני קוקוץ' הקרואטי וכעת עם ניקולה מירוטיץ' המונטנגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully