וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד גריפין סיים את דרכו בקליבלנד, לברון ג'יימס לא מרוצה

הג'נרל מנג'ר לא הצליח לסכם עם דן גילברט על הארכת חוזהו, הכוכב ה"המום" עקץ: "אם אף אחד לא העריך אותך, אני כן". צ'ונסי בילאפס מועמד להחליפו. דיווח: הקאבס מעוניינים בג'ימי באטלר

עריכת וידאו: מתן חדד

באופן די מפתיע, בהתחשב בכך שהגיעה לשלושה גמרים רצופים ואף זכתה באליפות אחת, הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) קליבלנד כי החליטה להיפרד מהג'נרל מנג'ר שלה דייויד גריפין. חוזהו של ה-GM המוערך עתיד היה להסתיים בקיץ, ולאחר שהשיחות עם דן גילברט לא הבשילו לכדי הארכת חוזה, החליטה סגנית האלופה לעבור הלאה ולחפש מחליף.

"בשם כל המועדון אני רוצה להודות לגריף על המנהיגות והתרומה שלו ולתפקיד שלו באליפות הראשונה של הקבוצה", אמר גילברט.

בארצות הברית טוענים שבמועדון לא התייעצו עם לברון ג'יימס ה"המום" בעניין, והוא מתוסכל גם מהמהלך הדרמטי וגם מהתזמון שלו, ומודאג באשר למשמעויות הצעד על עתיד המועדון. "לברון הוא המאמן ודן הוא הבעלים, אבל ללברון אכפת איך הסגל ייראה", אמר מקור המקורב לג'יימס, שעל פי דיווחים שוקל לעזוב בקיץ 2018. "למי שיגיע כעת יהיה תפקיד חשוב בהחלטה של לברון האם להישאר בקיץ הבא. אם יגיע מישהו יציב, עם יכולת לשנות דברים, לא קרה שום דבר. אם יגיע מישהו ללא ניסיון, זה סיפור אחר לגמרי".

זמן קצר לאחר ההודעה, פרסם הכוכב הגדול שתמך בהישארותו של גריפין ציוץ עוקצני משהו, אולי כלפי ההנהלה. "אם אף אחד אחר לא העריך אותך, גריף, אני כן, ואני מקווה שכל אנשי קליבלנד! תודה על כל מה שעשית עבור הקבוצה בשלוש השנים האחרונות. השגנו אליפות אחת".
עוד בנושא:

דיווח: אינדיאנה יצרה קשר עם קליבלנד לגבי טרייד על פול ג'ורג'
דני איינג': "אנחנו במשא ומתן עם דניאל תייס, מקווים שיחתום"
דיווח: אנדרה איגודאלה שוקל ברצינות לעזוב את גולדן סטייט
טרייד העשור הבא: ההימור הגדול של בוסטון ופילדלפיה בעסקה ביניהן

לברון השמיע דברים דומים באפריל: "אין סיבה הגיונית מדוע שחוזהו לא יוארך. הוא עשה כל צעד וניסה לעשות כל צעד כדי לשפר את הקבוצה הזאת ולעזור לה להתחרות על אליפות. לא היינו מגיעים לכאן בלעדיו". על פי דיווחים, גריפין וגילברט לא ראו עין בעין וכעת האיש שסייע להחזיר את קינג ג'יימס הביתה (וגם הביא ופיטר את דיוויד בלאט), מסיים את תפקידו אחרי שלוש שנים.

"אני מלא הערכה כלפי ההזדמנות שקיבלתי מדן גילברט שאפשר לנו לבנות קבוצה שהתחרתה על האליפות", אמר גריפין. "אני משוכנע שהמועדון הזה ימשיך לדחוף לגבהים גבוהים עוד יותר. אני נרגש מאוד מהאתגר הבא שלי ב-NBA".

אחד המועמדים להחליף את גריפין הוא שחקן העבר צ'ונסי בילאפס, המקורב לגילברט כמו גם לטיירון לו. אם יגיע, ככל הנראה יעבוד עם ג'נרל מנג'ר צמוד. אחד השמות שהועלו בהקשר הזה הוא ג'סטין זניק, שסיים את דרכו במילווקי.

עדיין ללא ג'נרל מנג'ר חדש, קליבלנד ממשיכה לעבוד במרץ על חיזוק הקבוצה לעונה הבאה. בנוסף לשיחות שהיא מנהלת עם אינדיאנה בנוגע לפול ג'ורג', ב-ESPN דווח הלילה כי סגנית האלופה פועלת גם במישור ג'ימי באטלר. הקאבס מוכנים לוותר בעסקה שכזו על קווין לאב, וצפויים לגייס קבוצה שלישית שתהפוך את התמורה של שיקגו משתלמת יותר. פיניקס, שמחזיקה בבחירה הרביעית בדראפט הקרוב כמו גם במספר שחקנים צעירים מסקרנים, עשויה להיות הקבוצה הזו.

עוד באותו נושא

דיווח: אינדיאנה יצרה קשר עם קליבלנד לגבי טרייד על פול ג'ורג'

לכתבה המלאה
הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין. AP
נגמר הסיפור. גריפין/AP

* בנוסף לקליבלנד, גם מינסוטה מעוניינת בג'ימי באטלר. הטימברוולבס כבר דיברו עם שיקגו בנוגע לכוכב הגדול, כשם שעשו בקיץ שעבר.

* בארצות הברית מדווחים הלילה שקווין דוראנט אכן יוותר על אופציית השחקן שלו, יהפוך שחקן חופשי ויחתום על חוזה חדש בגולדן סטייט. ה-MVP של סדרת הגמר לא צפוי לדרוש חוזה מקסימום, ובכך לשפר את סיכויי האלופה להחתים מחדש את השחקנים החופשיים אנדרה איגודאלה ושון ליבינגסטון.

* על פי דיווחים, קייל לאורי שסיים את חוזהו בטורונטו מאוד מתוסכל וכבר אמר למספר קבוצות כי "אין סיכוי" שיישאר בראפטורס.

* הלייקרס מוכנים לוותר על דיאנג'לו ראסל בניסיון להשיג בחירת לוטרי נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully