וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדרה איגודאלה שוקל ברצינות לעזוב את גולדן סטייט

האלופה בצרות? יוטה, שיקגו, מינסוטה ואטלנטה עשויות להציע לפורוורד שסיים את חוזהו 20 מיליון דולר לעונה. הטרייד בין בוסטון ופילדלפיה הפך רשמי, הסיקסרס יבחרו ראשונים בדראפט

רויטרס

בזמן שבגולדן סטייט ווריירס ממשיכים לנסות להחתים מחדש את חברי הקבוצה שזכתה באליפות, דיווחים ב"יאהו! ספורטס" טוענים שהם צפויים להיתקל בקשיים אם הם ירצו להשאיר את אנדרה איגודאלה, שסיים כ-MVP של הגמר כשהקבוצה זכתה באליפות בשנת 2015.

איגודאלה בן ה-33 הוא שחקן חופשי, ועל פי מקורות יודעי דבר ב-NBA, הוא צפוי לשקול ברצינות הצעות שיגיעו מקבוצות אחרות שיכולות להציע לו שכר גבוהה יותר ממה שהאלופה תוכל להציע. לפי הדיווחים, יוטה, שיקגו, מינסוטה ואטלנטה הן המועמדות הבכירות להחתימו, שאף ישנו סיכוי שהוא יוכל להגיע למשכורת שנתית של כמעט 20 מיליון דולר, סכום שבאלופה לא יוכלו להציע לו בשל מגבלות תקרת השכר.

איגודאלה הצטרף לווריירס בשנת 2013, ובעונת 2015 זכה באליפות ראשונה עם קבוצתו ונבחר ל-MVP של סדרת הגמר נגד קליבלנד, כשהוא מעמיד ממוצעים של 16.3 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק ונחשב לשומר הראשי על לברון ג'יימס.

* הטרייד בין בוסטון ופילדלפיה הפך רשמי: הסלטיקס שולחים את הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב בתמורה לבחירה השלישית. כמו כן, בוסטון תקבל את הבחירה של לוס אנג'לס בדראפט 2018, אם זו תהיה בין מקומות 2 ו-5. אם לא, היא תקבל את הבחירה של סקרמנטו בדראפט 2019.

עוד בנושא:

גולדן סטייט חגגה במצעד, גרין עקץ את קליבלנד: "חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה"
סדר עולמי חדש: הסיטואציה של הווריירס ושאר ה-NBA לקראת הפגרה
הכי דומיננטיים שיש: מספרי העונה ההיסטורית של גולדן סטייט

אנדרה איגודאלה, גולדן סטייט ווריירס. AP
יעזוב את האלופה? אנדרה איגודאלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully