וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אינדיאנה יצרה קשר עם קליבלנד לגבי טרייד על פול ג'ורג'

אחרי שהודיע שאינו מתכוון להאריך את חוזהו, הפייסרס מחפשים טרייד לכוכב הגדול שלהם. ב-ESPN מדווחים שראשי אינדיאנה הרימו טלפון לראשי הקאבס. לאב או קיירי יעשו את הדרך ההפוכה?

עריכת וידאו: מתן חדד

פול ג'ורג' הטיל אתמול סוג של פצצה כשהודיע לראשי אינדיאנה על כוונתו לעזוב את הקבוצה בתום חוזהו בקיץ הבא וכעת בארה"ב החלו הדיווחים סביב עתידו של הכוכב הגדול של הפייסרס, שמחפשת כעת עסקה עבור השחקן כדי לא לאבד אותו בחינם בעונה הבאה.

ב-ESPN מפרסמים שראשי אינדיאנה יצרו קשר עם קליבלנד סגנית האלופה, כולל שיחת טלפון שבה הם דנו עמם על טרייד אפשרי עבור השחקן. ג'ורג', שמשחק בעמדה של לברון ג'יימס, הציג יכולת נהדרת בסדרת הפלייאוף מול קליבלנד בסיבוב הראשון שבה הוא רשם ממוצעים של 28 נקודות, 8.8 ריבאונדים ו-7.3 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא:

דיווח: פול ג'ורג' הודיע לראשי אינדיאנה שלא יאריך חוזהו בקיץ הבא

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
ישתפו פעולה בעונה הבאה? פול ג'ורג' מול לברון/AP

הקאבס, כך על פי הדיוחים, סבורה שהאווירה סביב המועדון והעובדה שהקבוצה הפכה למועמדת לאליפות בכל שנה, תשכנע את ג'ורג' לרצות להישאר בקבוצה גם אחרי עונת 2017/18, העונה האחרונה בחוזהו של הפורוורד. אז מה קליבלנד יכולה להציע לאינדיאנה בתמורה לפול ג'ורג'? לקאבס יש שני נכסים בלבד (בהנחה שלברון כמובן מחוץ לעסק) שיכולים למשוך את תשומת ליבה של אינדיאנה בטרייד אפשרי - קיירי אירווינג וקווין לאב.

לברון ג'יימס, שעדיין מלקק את הפצעים אחרי איבוד האליפות לגולדן סטייט, מעריץ את פול ג'ורג' עוד מהתקופה שבה מיאמי שלו הייתה נאבקת מול אינדיאנה בגמר המזרח באופן קבוע. לברון אף הביע את הערכתו בפוסט אינסטגרם לג'ורג' כשזה קלע 43 נקודות במשחק הראשון בפלייאוף בין הקבוצות העונה, משחק שבו הקאבס ניצחו 130:135 אחרי הארכה. כשנשאל על יחסיו עם ג'ורג' לאחר אותו משחק, ענה לברון: "יש לנו יחסים מאוד טובים, ואני מתכוון להשאיר את זה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully