וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לג'רי ווסט: "הקליפרס הם האופציה ההגיונית יותר עבור לברון ג'יימס"

בארה"ב משוכנעים שליועץ החדש של הקליפרס יהיה חלק חשוב בניסיון לפתות את כוכב קליבלנד בקיץ הבא: "בגלל זה באלמר משלם לו 4-5 מיליון דולר לעונה". דיווח: אשתו של לברון רוצה לגור ב-LA

עריכת וידאו: מתן חדד

ג'רי ווסט הוצג אתמול בלילה (בין שני לשלישי) בתפקידו החדש כיועץ של לוס אנג'לס קליפרס. "אני מאושר", אמר שחקן העבר האגדי, שהגיע אחרי כמה שנים מוצלחות מאוד כיועץ להנהלת גולדן סטייט. "לקחו לי כמה ימים להתגבר על ההלם הראשוני, לא חשבתי שאעבוד במקום אחר שוב. הרגשתי שלא נותר לי עוד מה לעשות, ואני אוהב אתגרים. אני חושב שהבעלים מנסים לבסס את הזהות שלהם בעיר הזאת ומנסים להגיע לרמה הגבוהה ביותר".

בארצות הברית טוענים שאחת הסיבות העיקריות בגינם הקליפרס רצו לצרף את ווסט למערכת קשורה בקיץ הבא, ובפרט, בשחקן אחד שיהפוך חופשי בקיץ הבא: לברון ג'יימס.

"על פי שני אנשים שמכירים את המצב, הפוטנציאל של ווסט לשפר את סיכויי הקליפרס לצרף את לברון היה חלק גדול מהבאתו של ווסט, ומהסכמתו של סטיב באלמר לשלם לו 4-5 מיליון דולר לעונה", נכתב ב-USA TODAY. "יש הרבה דברים לעשות עד אז, כמו להחתים מחדש את חברו של לברון כריס פול ולשכנע את בלייק גריפין לחזור גם כן. ואז יש את סיטואציית כרמלו אנתוני, שלא התקדמה כבר כמה חודשים. עדיין ייתכן שג'יי ג'יי רדיק יבצע סיין&טרייד לניקס בנוסף לשחקן אחר תמורת כרמלו, שהוא חבר קרוב לברון ופול".

עוד בנושא:

דייויד גריפין סיים את דרכו בקליבלנד, לברון ג'יימס לא מרוצה
דיווח: אינדיאנה יצרה קשר עם קליבלנד לגבי טרייד על פול ג'ורג'
דני איינג': "אנחנו במשא ומתן עם דניאל תייס, מקווים שיחתום"
דיווח: אנדרה איגודאלה שוקל ברצינות לעזוב את גולדן סטייט

לברון ג'יימס, ג'רי ווסט. AP
הרבה הערכה הדדית. ווסט ולברון ב-2013/AP

בדיווח נטען כי לג'יימס ושחקן העבר האגדי של הלייקרס יש קשר ידידותי מחוץ לפרקט שהחל לפני שנים רבות. כשלברון בחר לעזוב את קליבלנד למיאמי ב-2010 הוא התקשר לווסט כדי לדון בהחלטה. שש שנים לאחר מכן, בדרכו לגמר NBA שישי ברציפות, לברון קרא בפעם השלישית בחייו את האוטוביוגרפיה של מי שהוא מכנה "הסנדק" - West by West.

הדיווחים הללו מגיעים על רקע השמועות על עזיבה אפשרית של לברון את קליבלנד בקיץ 2018, שרק הלכו והתגברו לאחר ההחלטה של הקאבס להיפרד מדייויד גריפין, למורת רוחו של ג'יימס. "בעוד הפוקוס הוא על הלייקרס, אלה הקליפרס שהרבה יותר קרובים להתחרות על תואר, ועל כן מהווים אופציה הגיונית יותר עבור לברון", נכתב ב-USA TODAY.

ללברון ואשתו יש בית בלוס אנג'לס, ועל פי "בליצ'ר ריפורט", "היא היתה רוצה לגור בו על בסיס קבע".

עוד באותו נושא

דייויד גריפין סיים את דרכו בקליבלנד, לברון ג'יימס לא מרוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully