וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אינברום חתם לארבע שנים בגנט הבלגית

20.6.2017 / 20:57

שחקן מ.ס. אשדוד בן ה-21 חתם בשורות אלופת 2014/15 על חוזה לארבע שנים לאחר שקיבל שחרור מצה"ל. גנט תשלם 2.1 מיליון יורו על 50 אחוז מכרטיסו. הוא מצטרף לקני סייף ורמי גרשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה ישראלים בגנט גם העונה. אינברום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גנט הבלגית הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של שחקן מ.ס. אשדוד, אור אינברום. הוא חתם בקבוצה על חוזה לארבע שנים. גנט רכשה 50 אחוז מכרטיסו תמורת 2.1 מיליון יורו.

אינברום בן ה-21 קיבל הערב את השחרור שלו מצה"ל, מה שאפשר לו את המעבר. הוא יצטרף בקבוצה הבלגית לרמי גרשון וקני סייף. בעונה החולפת גם אופיר דוידזאדה, שהושאל למכבי תל אביב השבוע, השתייך לסגל הקבוצה. עוד הערב, אשדוד רכשה בחזרה מגנט את חאתם עבד אלחמיד בחצי מיליון יורו, סכום זהה לזה בו מכרה את השחקן לבלגים לפני שנתיים.

עוד בנושא:

האור הגנוז: הפריצה הגדולה של אור אינברום במ.ס אשדוד
גנט מעוניינת באור אינברום, מ.ס אשדוד תדרוש כשלושה מיליון יורו
מ.ס. אשדוד: מאוריסיו וחאתם עבד אלחמיד נרכשו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
1.5 מיליון יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינברום נולד ב-12 בינואר 1996 והחל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של מ.ס. קרית גת. בגיל 14 הוא הצטרף למחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד ואת הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ערך באוגוסט 2014, במסגרת גביע הטוטו. כחודש לאחר מכן ערך בכורה גם בליגת העל, כאשר במשחקו הראשון כבש גם שער ראשון. בעונת 2015/16 היה מלך השערים של אשדוד בלאומית עם 14 כיבושים ועזר לה להעפיל בקלות לליגת העל.

גנט זכתה באליפות מפתיעה בבלגיה ב-2014/15. בעונה שלאחר מכן היא הדהימה כאשר עברה את שלב הבתים בליגת האלופות (מול ולנסיה, ליון וזניט סנט פטרסבורג) והודחה בשמינית הגמר אחרי קרב עיקש מול וולפסבורג. בעונה שעברה היא עלתה עד לשמינית גמר הליגה האירופית, שם הפסידה ליריבתה הבלגית גנק. את העונה החולפת היא סיימה במקום השלישי בטבלה ותשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, שם תחל את דרכה בשלב המוקדמות השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully