וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט מעוניינת באור אינברום, מ.ס אשדוד תדרוש כשלושה מיליון יורו

8.5.2017 / 13:44

הקבוצה הבלגית שבשורותיה משחקים סייף, גרשון ודוידזאדה עקבה אחר שחקן הכנף במהלך העונה ועשויה להגיש הצעה רשמית. המכשול: אינברום ישתחרר מצה"ל רק בינואר. גם באר שבע ומכבי חיפה בתמונה

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד מול נטע לביא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישתחרר מצה"ל רק בינואר. אינברום/אדריאן הרבשטיין

גנט הבלגית, אשר בשורותיה משחקים קני סייף, רמי גרשון ואופיר דוידזאדה, מגלה עניין בחלוץ מ.ס אשדוד אור אינברום ועשויה לרכוש אותו. הבלגים עקבו אחרי אינברום במהלך העונה במספר משחקים שנערכו בארץ והוא נמצא ברשימות שלהם. העניין הוא שאינברום עדיין חייל וישתחרר מצה"ל רק בחודש ינואר. תיתכן אפשרות שהבלגים ירכשו את אינברום הקיץ, אבל יאפשרו לו לשחק באשדוד עד חלון ההעברות של חודש ינואר או לחילופין ישאילו אותו לעונה אחת לאשדוד ויעבירו אותו אליהם רק בקיץ 2018. אינברום מעדיף לעבור מאשדוד ישירות לקבוצה באירופה כפי שעשתה אשדוד במקרה של ניר ביטון. ג'קי בן זקן משוכנע שמדובר בכישרון הכי גדול שצמח באשדוד והוא רוצה עליו כשלושה מיליון יורו.

אינברום מעניין גם את הקבוצות בארץ ובראשן הפועל באר שבע ומכבי חיפה. באר שבע היתה אמורה לרכוש אותו בקיץ שעבר לפני שרכשה את מיכאל אוחנה. כזכור אשדוד מכרה לבאר שבע גם את אוחנה וגם את ניב זריהן ואם אינברום לא ייצא לאירופה, דרכו לבאר שבע כנראה תיסלל אלא אם אחת הגדולות האחרות תשים עליו את היד וביניהן מכבי חיפה נגדה שיחק העונה אינברום היטב.

באשדוד מעדיפים למכור את אינברום לקבוצה באירופה ולהשאיר אותו לעונה הקרובה אצלם. שחקן נוסף של אשדוד שעשוי להימכר הוא גדי קינדה שכבר לא ממש מוצא את עצמו באשדוד ואחרי שורה של ענייני משמעת אליהם היה קשור, רוצה להתקדם ולעבור לקבוצה בה יוכל להרוויח הרבה יותר. בעיני רבים דווקא קינדה הוא השחקן הכי מוכשר שצמח בדור האחרון של אשדוד ולכן התסכול אצלו רק גבר העונה כשמיכאל אוחנה וניב זריהן התקדמו לחוזים גבוהים מאוד והוא נותר מאחור עם המשכורת הצנועה של אשדוד.

עוד בנושא

חוזהו של רועי בקל יוארך באופן אוטומטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully