וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: מאוריסיו וחאתם עבד אלחמיד נרכשו

20.6.2017 / 18:40

הקבוצה מהדרום רכשה את החלוץ הברזילאי בן ה-24 תמורת 600 אלף שקל מעירוני קרית שמונה והשלימה את רכישתו של הבלם, שהושאל אליה בעונה החולפת. שחקן העבר אדיר טובול מונה למנהל הקבוצה

חאתם עבד אלחמיד שחקן גנט. GettyImages
חוזר בסכום בו נרכש תחילה. אלחמיד/GettyImages

מ.ס. אשדוד ביצעה הערב (שלישי) שלוש עסקאות. פרט להעברתו של אור אינברום לגנט הבלגית, הקבוצה של רן בן שמעון גם צירפה שני שחקנים: חלוץ עירוני קרית שמונה מאוריסיו הברזילאי בן ה-24. חאתם עבד על חמיד, שהושאל בעונה החולפת מגנט הבלגית, נרכש מהקבוצה הבלגית תמורת חצי מיליון יורו. עבור מאוריסיו זו תהיה חזרה לאשדוד אחרי עונה אחת לאחר שעזר לה לעלות לליגת העל ב-2015/16. אשדוד שילמה תמורת הברזילאי 600 אלף שקל.

עוד בנושא:
כפי שפרסמנו: מאוריסיו בדרך למ.ס. אשדוד

שחקן העבר אדיר טובול מונה היום למנהל החדש של מ.ס. אשדוד. בהודעת המועדון נמסר: "במסגרת מדיניות המועדון להשקיע ולתגמל את שחקני הבית, ולא רק במעבר למועדונים גדולים, מבקש מועדון ספורט אשדוד להוקיר את פועלו של אדיר טובול ואת תרומתו האדירה במשך כל שנות קיום המועדון, ועם פרישתו של השחקן ממשחק פעיל, הוחלט להשאירו במערכת ולמנותו למנהל הקבוצה.

טובול, שלפני שבועיים חגג את יום הולדתו ה-38, סיים את עונתו ה-19 בקבוצת הבוגרים, עונה בה היה לשחקן הפעיל הוותיק בליגת העל, בעל מספר ההופעות הגדול ביותר, קיבל את הצעת המועדון ושמח מאד על ההזדמנות להמשיך ולתרום למ.ס. אשדוד. טובול מוערך מאד הן על ידי הצוות המקצועי והן על ידי הנהלת המועדון ואין ספק כי הוא יוכל לתרום רבות.

את תפקידו יבצע טובול לצדו של המנהל הוותיק והמוערך, איציק תורג'מן, שימשיך לתרום ממרצו ומנסיונו למערכת אליה הוא משתייך מזה שנים רבות".

אדיר טובול: "אני שמח מאד להישאר במשפחת מ.ס. אשדוד, שזה הבית השני שלי כבר הרבה מאד שנים. זה החמיא לי מאוד כאשר קיבלתי את ההצעה להמשיך בתפקיד ניהולי במועדון ואעשה כל שאוכל לטובת המועדון בכלל והקבוצה הבוגרת בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully