וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל קלייברן חתם לשנתיים בצסק"א מוסקבה, אולימפיאקוס פנתה לארון ג'קסון

שחקן הפועל חולון לשעבר, שהצטיין בדרושאפקה אשתקד, שוב משתדרג. הרכז שמבוקש במכבי תל אביב מעורר עניין גם באפס. התגלו בעיות בליבו של צ'אבי פסקאוול, פדרו מרטינס לא ימשיך בוולנסיה

וויל קלייברן שחקן דרושאפקה (ימין) מול מאיק צירבס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההתקדמות נמשכת. קלייברן/ברני ארדוב

וויל קלייברן חתם היום (שלישי) רשמית בצסק"א מוסקבה. שחקן הפועל חולון לשעבר סגר על חוזה לשנתיים, והוא ההחתמה השנייה של קבוצת הפאר הרוסית בקיץ הנוכחי אחרי ליאו וסטרמן. "אני נרגש מאוד להיות חלק מהמועדון הזה", אמר הפורוורד האמריקאי. "צסק"א תמיד היתה אחת הקבוצות הטובות באירופה. זה כבוד גדול וזכות גדולה להצטרף לקבוצה הזו".

קלייברן, שסיים כמלך סלי ליגת העל במדי הפועל חולון ב-2015/16 עם 20.9 נקודות למשחק, השתדרג בקיץ שעבר לדרושאפקה ורשם עונת בכורה טובה מאוד ביורוליג, בה העמיד ממוצעים של 13 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק.

* ביוון מדווחים כי מאמן פנאתינייקוס צ'אבי פסקוואל אושפז בבית החולים ב-48 השעות האחרונות, זאת בשל בעיות שהתגלו בליבו. מאמן האלופה, שיזדקק לניתוח, ככל הנראה יעבור אותו במולדתו, ספרד.

* דווקא אחרי הניצחון על ריאל מדריד והזכיה הנפלאה באליפות ספרד, הודיע פדרו מרטינס כי הוא צפוי לעזוב את ולנסיה. למאמן הספרדי יש הצעה מקאזאן. אם אכן יעזוב, מי שעשוי להחליפו הוא צ'וס וידורטה שאימן את טנריף אשתקד. מי שימשיך בוולנסיה עוד נוספת הוא הרכז גיים ויווס.

* לאחר שהאריכה את חוזיהם של יורגוס פרינטזיס ו-ונגליס מנצאריס, סיכמה אולימפיאקוס לשנתיים עם יאניס שטרלניקס מבאמברג. לאחר שעזב את צסק"א מוסקבה, קיבל ארון ג'קסון פנייה מאולימפיאקוס, שהגישה לו חוזה לשנתיים. קבוצה נוספת שמעוניינת ברכז האמריקאי, שקיבל טיוטת חוזה ממכבי תל אביב, היא אנאדולו אפס.

עוד בנושא:

דיווח: "מכבי תל אביב שוקלת להגיש לז'ואן פלאסה הצעה"
דיווח: פאבלו לאסו צפוי להמשיך כמאמן ריאל מדריד, פקונדו קמפאצו יחזור
אנדרס נוצ'יוני נפרד: "פורש בידיעה שנתתי הכול, בכל קבוצה בה שיחקתי"
ולנסיה חגגה אליפות, דובלייביץ': "רציתי תואר וחשבו שאני משוגע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully