וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס נוצ'יוני נפרד: "פורש בידיעה שנתתי הכול, בכל קבוצה בה שיחקתי"

הארגנטינאי בן ה-37 של ריאל מדריד סיים את הקריירה אחרי ההפסד בגמר הפלייאוף לוולנסיה ("חבל שלא הצלחנו לסיים עם חגיגה") ולא שכח את דור הזהב של הנבחרת: "בזכותכם נגעתי בשמיים"

שחקן ריאל מדריד אנדרס נוצ'יוני. GettyImages
קריירה עשירה ומפוארת. אנדרס נוצ'יוני לאחר הזכייה ביורוליג ב-2015/GettyImages

העונה של ריאל מדריד הסתיימה אתמול (שישי) בצורה מאכזבת, עם הפסד 3:1 בסדרת גמר הפלייאוף בספרד מול ולנסיה. ההפסד הזה גם היה המשחק האחרון בקריירה של אנדרס נוצ'יוני בן ה-37, שהודיע על פרידה לפני כחודשיים ובאמצעות חשבון הטוויטר שלו נפרד מאוהדיו בעזרת סדרת ציוצים.

עוד בנושא:

ולנסיה השלימה 1:3 בסדרת הגמר מול ריאל מדריד וזכתה באליפות היסטורית
ולנסיה חגגה אליפות, בויאן דובלייביץ': "רציתי תואר וחשבו שאני משוגע"

אנדרס נוצ'יוני, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
חלק מדור הזהב של ארגנטינה. אנדרס נוצ'יוני/GettyImages

"אני רוצה להודות לכולם על גילויי החיבה והכבוד שקיבלתי ברגע הלא פשוט אבל יפה הזה עבורי. אני פורש! אבל ברוגע ובידיעה שנתתי הכול, בכל קבוצה בה שיחקתי. תודה לאנשי ריאל מדריד, שנפרדו ממני בצורה נהדרת. כמו כל הקבוצה, אני מרגיש שחבל שלא הצלחנו לסיים את זה עם חגיגה. אני רוצה להודות לאנשים בוויטוריה, שתמיד גרמו לי להרגיש בבית. למדתי שם הרבה דברים על החיים.

אני רוצה להודות לכל המועדונים בהם שיחקתי, היה לי העונג. תודה למשפחה שלי, אבא, אימא ואחי פאבלו, שחינכו אותי, עזרו לי, דחפו אותי וגרמו לי להתאהב בכדורסל. תודה לכל האנשים שהכרתי לאורך הדרך, כל אחד מהם השאיר לי משהו ולימד אותי משהו שאני שומר בתוכי. תודה לנבחרת ארגנטינה, לדור הגדול. נגעתי בשמיים בזכותכם ומעל הכול, להודות למשפחה הקרובה שלי, שליוותה אותי, בכתה וצחקה איתי, אהבה אותי כל הדרך ותמשיך להיות לצדי. אוהב אתכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן סקרמנטו קינגס, אנדרס נוצ'יוני. AP
שמונה עונות ב-NBA. אנדרס נוצ'יוני במדי סקרמנטו/AP

נוצ'יוני הארגנטינאי החל את הקריירה בליגה המקומית ב-1995 וארבע שנים לאחר מכן עבר לטאו ויטוריה הבאסקית. ב-2004, לאחר שנים נהדרות באירופה, עשה את הקפיצה ל-NBA שם שיחק במשך שמונה עונות בשיקגו, סקרמנטו ופילדלפיה. הוא המשיך לעונה בודדת בפניארול מר דל פלטה הארגנטינאית ושב לאירופה, תחילה לקדנציה שנייה בבאסקוניה ולקינוח, לשלוש שנים בריאל מדריד.

בארון התארים שלו אפשר למצוא מדליית זהב אולימפית עם ארגנטינה ב-2004, מדליית ארד אולימפית ב-2008 ומדליית כסף מאליפות העולם ב-2002, כחלק מדור הזהב של הכדורסל הארגנטינאי. עם ריאל הוא זכה ביורוליג ב-2015, אז גם הוכתר כ-MVP של הפיינל פור. בנוסף, יש לו שלוש אליפויות וארבעה גביעים בספרד. עונת השיא שלו ב-NBA הייתה ב-2006/07, אז סיים עם 14.1 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף 2006 קלע 22.3 נקודות וקטף 8.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully