וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה אלופת טורקיה, ולנסיה זכתה באליפות ראשונה בתולדותיה

אלופת אירופה השלימה סוויפ על בשיקטאש עם 94:98 דרמטי וזכתה באליפות השמינית בתולדותיה. העטלפים גברו 76:87 על ריאל מדריד, השלימו 1:3 בסדרת הגמר, וזכו באליפות ספרד היסטורית

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
עוד תואר לארון. יאן וסלי/GettyImages

הליגות באירופה נמצאות בנקודת רתיחה, ושתי אלופות חדשות הוכתרו הערב (שישי). פנרבחצ'ה זכתה בתואר הטורקי לאחר שניצחה את בשיקטאש והשלימה עליה סוויפ בסדרת הגמר. ולנסיה גברה על ריאל מדריד וזכתה באליפות ספרד.

אחרי שזכו ביורוליג לראשונה בהיסטוריה של הקבוצה, שחקניו של ז'ליקו אוברדוביץ' השלימו עונה חלומית עם זכייה באליפות שנייה ברציפות ושמינית אי פעם של המועדון. זה לא הלך בקלות, ושתי דקות לסיום משחק החוץ פנר מצאה את עצמה בפיגור 14 ובדרך הבטוחה למשחק חמישי בסדרה, אך ריצה אדירה שהוביל בוגדן בוגדנוביץ', בתוספת סדרת טעויות של בשיקטאש סידרה לה הארכה. בחמש הדקות הנוספות המומנטום כבר היה עם האורחת, שיצאה עם ידה על העליונה והשלימה סוויפ מרשים במיוחד.

יאן וסלי כיכב עם דאבל דאבל של 26 נקודות ו-11 כדורים חוזרים, בוגדנוביץ' הנהדר סיים עם 23 משלו. מן העבר השני, 22 של קנאן סיפאחי ו-20 של די ג'יי סטרוברי לא הספיקו.

בספרד, העטלפים זכו באליפות ראשונה בתולדותיהם אחרי 76:87 על ריאל מדריד, שקבע 1:3 בסדרת הגמר. רבע שני אדיר של 11:29 סגר את הסיפור עבור ולנסיה, שכיפרה על הפסדים בגמר היורוקאפ ובגמר הגביע וסיימה את העונה עם הטעם הכי מתוק שאפשר. חואן סאסטר הוביל את המנצחים עם 19 נקודות, וויל תומאס הוסיף 12 משלו. סרחיו יול קלע 23 עבור הבלאנקוס, אך שוב נותר ללא תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully