וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה חגגה אליפות, דובלייביץ': "רציתי תואר וחשבו שאני משוגע"

ה-MVP של סדרת הגמר נהנה מהניצחון המדהים על ריאל מדריד והאליפות הראשונה בתולדות העטלפים, המאמן מרטינס: "זה רגע היסטורי, שאתה חולם עליו". לאסו: "לא יודע אם זה סוף תקופה"

שחקני ולנסיה חוגגים זכייה באליפות. האתר הרשמי של ולנסיה, אתר רשמי
היסטוריה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ולנסיה

ולנסיה סיימה אמש (שישי) את עונת הכדורסל הספרדי בצורה חלומית, כאשר זכתה לראשונה בתולדותיה באליפות אחרי 1:3 גדול על ריאל מדריד בסדרת הגמר. העטלפים עוד הפסידו את המשחק הראשון בסדרה, אולם לאחר מכן גנבו את הביתיות עם ניצחון גדול בבירה וכאשר חזרו הביתה, הבלאנקוס כבר לא מצאו דרכים להתמודד איתם ועם הקהל הגועש שלהם.

המשחק הרביעי והאחרון הסתיים ב-76:87 בעיקר בזכות ריצת 3:26, שהובילה ליתרון 37:60 במהלך המחצית השנייה. ריאל כמעט עשתה קאמבק גדול, אבל זה לא הספיק ולראשונה מזה שש שנים הקבוצה של פאבלו לאסו רשמה הפסד שלישי ברציפות ונשארה בלי התואר, בעוד ולנסיה הופכת לאלופה השביעית בתולדות הליגה הספרדית ולראשונה מאז 2010 (טאו ויטוריה) שאיננה ברצלונה או ריאל מדריד. ההפסד האכזרי בגמר היורוקאפ, שם ולנסיה נכנעה לריצת 0:18 של מלאגה בדקות הסיום, כמו גם ההפסד לריאל בגמר הגביע, נשארו מאחור ופינו מקומם לחגיגות.

עוד בנושא:

ולנסיה ניצחה את ריאל מדריד וזכתה באליפות ספרד

פאו גאסול מברך

בויאן דובלייביץ' נבחר ל-MVP של הסדרה ואמר: "בספטמבר, נשאלתי למה אני מצפה מהעונה הזו. עניתי שאנחנו רוצים לקחת אליפות וקראו לי משוגע. אנחנו משחקים עם כל הלב, כל משחק. ספגנו שני הפסדים רעים מאוד העונה, אבל זה היה שווה הכל. אני נזכר עכשיו בכל השנים שעברתי, בכל העבודה הקשה, הכל השתלם".

המאמן פדרו מרטינס הוסיף: "זה רגע היסטורי, מאלה שאתה חולם שיתרחשו לך יום אחד. זו הגשמת החלום של כולנו, עשינו עבודה גדולה. ידענו שריאל לא תיכנע בשום שלב והיו לנו דקות לא קלות ברבע האחרון כשהם חזרו למשחק, אבל הייתה לנו האמונה והיה לנו שקט נפשי והמון אופי. כולם היו מרוכזים במשך 40 דקות".

בצד המפסיד, פאבלו לאסו, שעלול לסיים את תפקידו בעקבות הסדרה הזו וההפסד בחצי גמר היורוליג, סיכם: "ברכות לוולנסיה, היא אלופה מוצדקת לטעמי, כי היא הייתה יותר טובה מאיתנו ברוב הסדרה. אני מקווה שהם ייהנו מהתואר הזה. לפעמים אתה מאבד את הביתיות וזה קשה יותר, אבל דווקא הבסנו במשחק החוץ שלנו כאן בעונה הסדירה. הפעם הם היו עדיפים עלינו. זה הפסד מאוד כואב עבורי, אבל אני לא יודע אם זה סוף תקופה. זה עדיין לא הרגע הגרוע ביותר שלי כמאמן ואני רוצה להשתקם מההפסד הזה, למרות שאני מרגיש כרגע כאילו מישהו מת. כבר היו לי רגעים רעים בריאל. זו הייתה עונה קשה, אבל אני גאה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully