וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: אנגליה ניצחה 1:2 את סלובקיה, פולין ושבדיה נפרדו ב-2:2

נבחרת שלושת האריות נקלעה לפיגור מנגיחה של צ'ריאן (23), אך מאוסון (50) איזן מקרוב ורדמונד (61) השלים מהפך בבעיטה נפלאה. מארחי הטורניר איזנו עם פנדל דרמטי של קובנבסקי בדקה ה-90

שחקן נבחרת אנגליה הצעירה ניית'ן רדמונד. GettyImages
שער נפלא. ניית'ן רדמונד/GettyImages

המחזור השני של שלב הבתים ביורו עד גיל 19 נפתח הערב (שני) עם צמד משחקים בבית א'. בראשון מביניהם השיגה אנגליה ניצחון בכורה בטורניר, 1:2 על סלובקיה. לאחר מכן המארחת פולין השיגה שער שוויון דרמטי עם פנדל בדקה ה-90 כדי להיפרד ב-2:2 מול האלופה המכהנת, שבדיה.

סלובקיה - אנגליה 2:1

אחרי התיקו המאופס מול שבדיה במחזור הראשון, נבחרת שלושת האריות פגשה את מוליכת הבית, ובדקה ה-23 אף נקלעה לפיגור. מרטין צ'ריאן הסתנן יפה לכדור קרן שהוגבה לפינה הקרובה ונגח בעוצמה לרשת, לעיני עשרת אלפים סלובקים שעשו את הדרך הקצרה לפולין. גם האנגלים חזרו בזכות כדור קרן, שאמנם הורחק אך הוחזר לרחבה, שם חיכה בלם סוונסי, אלפי מאוסון, שהשווה מקרוב (50). את המהפך השלים בדקה ה-61 ניית'ן רדמונד מסאות'המפטון, שקיבל כדור עומק נפלא מג'יימס וורד פראוס ומתוך הרחבה שלח בעיטה חזקה לפינה הרחוקה, ששלחה את אנגליה למקום הראשון בבית א'.

פולין - שבדיה 2:2

הפולנים ידעו שלאחר ההפסד מול סלובקיה במחזור הראשון הם חייבים להשיג נקודות כדי להישאר בתמונת העלייה, אבל השבדים הזכירו להם שיש סיבה לכך שהם האלופה המכהנת של האליפות. בדיוק כמו במשחק מול סלובקיה, מארחי הטורניר עלו ליתרון משער של לוקאש מניטה בדקה ה-6, אך השבדים הפכו עם שני שערים מהירים של קרלוס סטרנדברג (36) וג'ייקוב לארסון (41). הפולנים קיבלו פנדל דרמטי בדקה ה-90 ודויד קובנבסקי דייק וקבע חלוקת נקודות.

עוד בנושא

יורו הצעירות: שבדיה ואנגליה נפרדו ב-0:0, סלובקיה גברה על פולין
יורו הצעירות: ספרד הביסה 0:5 את מקדוניה, שלושער לאסנסיו
יורו צעירות: אוהדי איטליה השליכו שטרות לעבר דונארומה, גרמניה ניצחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully