וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: שבדיה ואנגליה נפרדו ב-0:0, סלובקיה גברה על פולין

הצלת פנדל של ג'ורדן פיקפורד (81) מנעה מהשבדים, האלופים המכהנים, ניצחון במשחק הפתיחה. מארחת הטורניר הובילה כבר אחרי 53 שניות, אך המחליף ספראנקו השלים מהפך עבור סלובקיה

שוער נבחרת אנגליה הצעירה ג'ורדן פיקפורד. GettyImages
הציל נקודה. ג'ורדן פיקפורד/GettyImages

אליפות אירופה עד גיל 21 נפתחה הערב (שישי) בפולין, ובמשחק הפתיחה נפרדו שבדיה ואנגליה ב-0:0 מאכזב. לאחר מכן גברה סלובקיה 1:2 על המארחת פולין. בסך הכול, הטורניר מונה 12 נבחרות שחולקו לשלושה בתים. הראשונה מכל בית תעפיל לחצי הגמר, וכך גם הנבחרת בעלת המאזן הטוב ביותר מבין אלו שתסיימנה במקום השני.

הבתים:

בית א': אנגליה, שבדיה, סלובקיה, פולין.

בית ב': ספרד, פורטוגל, סרביה, מקדוניה.

בית ג': דנמרק, גרמניה, איטליה, צ'כיה.

שבדיה - אנגליה 0:0

שתי הנבחרות נפגשו גם ביורו הקודם, ב-2015, אז שער של ג'סי לינגארד העניק לבריטים ניצחון שלא עזר להם להימלט מהמקום האחרון בבית, וגם לא ממש הפריע לשבדיה להמשיך כל הדרך לזכייה ראשונה שלהם בטורניר. נבחרת שלושת האריות מקווה לשאוב עידוד מהזכייה של הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו כדי לזכות בתואר האירופי לראשונה משנת 1984, אך הייתה קרובה לצאת ממשחק הפתיחה בידיים ריקות. שחקן לסטר סיטי, בנג'מין צ'ילוול, ביצע גלישה חסרת אחריות ברחבה וסידר פנדל לסקנדינבים (81), אך למזלו לינוס ואלקוויסט בעט חלש ולמרכז, ואיפשר לשוער אברטון הטרי, ג'ורדן פיקפורד, לעצור. במחזור הבא תנסה האלופה המכהנת להשיג ניצחון ראשון מול המארחת פולין, בעוד אנגליה תפגוש את סלובקיה.

פולין - סלובקיה 2:1

המארחת פתחה את הטורניר בצורה חלומית, כאשר 53 שניות מהפתיחה פטריק ליפסקי הגיע לכדור שהוגבה לרחבה ונגח בעוצמה לרשת. הסלובקים לא ויתרו, ומרטין ואליינט ניצל כדור עומק מצוין של מרטין צ'ריאן כדי לאזן את התוצאה בדקה ה-20. מי שהתכבד במהפך ובשער הניצחון היה פאבול ספראנקו, שעלה מהספסל בדקה ה-73 וחמש דקות לאחר מכן ניצל טעות בהגנה הפולנית כדי לכבוש בסיומה של מתפרצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully