וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: ספרד הביסה 0:5 את מקדוניה, שלושער לאסנסיו

שחקן ריאל מדריד הפציץ שלושה שערים (24, 54 ו-72) והוביל את הלה רוחה לניצחון מרשים מאוד במשחק הראשון שלהם בטורניר, סאול (10) ודאולופאו בפנדל (35) השלימו. פורטוגל - סרביה 0:2

רנאטו סאנצ'ס שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
לפני פחות משנה שיחק בגמר יורו הבוגרות. רנאטו סאנצ'ס/GettyImages

בית ב' של אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 הנערכת בפולין, נפתח הערב (שבת) עם ניצחון של פורטוגל 0:2 על סרביה באצטדיון בבידגושץ. לאחר מכן הצליחה ספרד להביס 0:5 את מקדוניה חסרת האונים כשמרקו אסנסיו, שהגיע לטורניר אחרי שכבש בגמר ליגת האלופות וסיים את העונה טוב עם ריאל מדריד, כובש שלושער.

מרקו אסנסיו שחקן נבחרת ספרד הצעירה (שמאל) עם סאול. GettyImages
שלושער במשחק הפתיחה, לא רע. אסנסיו חוגג עם סאול/GettyImages

ספרד - מקדוניה 0:5

שבוע אחרי ששתי הנבחרות הבוגרות של המדינות הללו נפגשו במסגרת מוקדמות גביע העולם, השלימו הספרדים ניצחון נוסף מול מקדוניה. בעוד בבוגרים הלה רוחה עשתה את זה עם 1:2, בצעירות זו לא הייתה תחרות של ממש וספרד טיילה ל-0:5.

השער הראשון של הספרדים הגיע בדקה ה-10. חוסה גאיה הגביה משמאל לרחבה, סאול בעט יפה במספרת, זה הלך לאמצע השער אבל השוער המקדוני לא הצליח להדוף את זה וספרד עלתה ל-0:1. השער השני היה של מרקו אסנסיו שבעט עם רגל שמאל מ-24 מטר אלכסוני לחיבורים אחרי מסירה של סאול, 0:2. בדקה ה-34 נגע אגזון בצ'ואי ביד ברחבה וספרד קיבלה פנדל. ג'רארד דאולופאו בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:3. אסנסיו כבש את השני שלו בדקה ה-54. מרקוס יורנטה מסר לשחקן ריאל מדריד, שעבר את השומר שלו ובעט משמאל ימינה, 0:4. אסנסיו המצוין השלים שלושער וקבע 0:5 בדקה ה-72. שחקן ריאל מדריד קיבל את הכדור על קו מחצית המגרש, התקדם באין מפריע ובעט מ-16 מטר לפינה כדי להשלים שלושער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
seperator

פורטוגל - סרביה 0:2

סגנית אלופת אירופה לנבחרות צעירות פתחה ברגל ימין את הטורניר, עם ניצחון במשחק בו רבים מהמשתתפים היו גם בחצי גמר היורו עד גיל 19 לפני שלוש שנים, אז פורטוגל ניצחה את סרביה בפנדלים. ואניה מילינקוביץ' סאביץ', אחיו הצעיר של סרגיי מלאציו ומי שהיה ב-2014 מחליפו של פרדראג ראיקוביץ' בנבחרת, הדף רע כדור רוחב של דניאל פודנסה וראה את גונסאלו גדש מפריס סן ז'רמן נוגח לרשת החשופה בדקה ה-37. רנאטו סאנצ'ס מבאיירן מינכן, שפתח בהרכב הנבחרת הבוגרת בגמר יורו 2016, נכנס רק כמחליף בדקה ה-59 וערך את הבכורה שלו בנבחרת עד גיל 21. בדקה ה-88 הוא הקפיץ באומנות לעבר הקפטן ברונו פרננדס, שהכניע בקלות את השוער הסרבי וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully