וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.6: צ'לסי רוצה את קוליבאלי, פיקפורד וקלאסן חתמו באברטון

אלופת אנגליה מוכנה להציע 50 מיליון ליש"ט על בלם נאפולי, הטופיז החתימו את ההולנדי ושברו את שיא ההעברות על שוער סנדרלנד, דונארומה לא יחדש חוזה במילאן ומגוויר חתם בלסטר סיטי

רויטרס

העברות

* אברטון החתימה את קשרה בן ה-24 של אייאקס, דייבי קלאסן, בתמורה לכ-27 מיליון יורו. ההולנדי חתם על חוזה לחמש עונות.

* אברטון עברה יממה מעניינת וגם שברה את שיא ההעברות שלה ורכשה את שוער סנדרלנד, ג'ורדן פיקפורד, תמורת לא פחות מ-30 מיליון ליש"ט.

* לסטר סיטי רכשה את מגן האל, הארי מגווייר, לחמש שנים תמורת 17 מיליון ליש"ט.

* קלאודיו ראניירי חוזר לכדורגל הצרפתי. אקס לסטר סיטי חתם בנאנט לשנתיים. לידיעה המלאה.

* זה היה באוויר, וכעת הגיעה החתימה: אקס מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, יאמן בשנתיים הקרובות את סנט אטיין. לידיעה המלאה.

* קשרה הקרואטי של ריו אבה, פיליפ קרובינוביץ' (21), שהיה מועמד לוולבס וניס, חתם בבנפיקה.

* שחקן נבחרת ספרד לשעבר, תומאס כריסטיאנסן, מונה למאמנה החדש של לידס יונייטד, מליגת המשנה באנגליה. חלוץ העבר הוביל בעונה החולפת את אפואל ניקוסיה לאליפות קפריסין ולרבע גמר הליגה האירופית.

* וולפסבורג הודיעה על רכישתו של המגן הברזילאי וויליאם מאינטרנסיונל. הברזילאי בן ה-22 נרכש תמורת 5 מיליון יורו וחתם על חוזה עד 2022.

* באזל החתימה לשלוש שנים את החלוץ ההולנדי ריקי ואן וולפסווינקל, שכבש 20 שערים במדי ויטסה אשתקד.

* סאות'המפטון הודיעה רשמית על פרידה מהמאמן קלוד פואל.

שמועות

* מילאן הודיעה כי ג'אנלואיג'י דונארומה החליט לא לחדש את החוזה שלו בקבוצה. משמעות הדבר שהרוסונרי ייאלצו למכור את השוער המבטיח כבר בקיץ הנוכחי, כדי להבטיח שלא יעזוב ללא תמורה כאשר חוזהו יסתיים ביום העונה הקרובה. בין המועמדות לקלוט אותו: ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן. על פי דיווחים ראשוניים באיטליה, הבלאנקוס כבר הגישו הצעה עם שכר של כ-6 מיליון יורו לעונה עבור השוער. לידיעה המלאה.

* ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" טוענים כי אלכסיס סאנצ'ס החליט איפה הוא רוצה לשחק בעונה הבאה - במנצ'סטר סיטי, שם יתאחד עם מאמנו לשעבר בברצלונה, פפ גווארדיולה. הסיטיזנס צפויים להציע 53 מיליון ליש"ט עבורו.

* צלם פפארצי ספרדי תפס את ליאונל מסי ומרקו וראטי סועדים יחד בארוחת ערב באיביזה. דיברו עסקים? הכותרת על שער ה"מונדו דפורטיבו" קוראת ש"וראטי והסוכן שלו מתכננים את 'מבצע בארסה'", אחרי שגם סוכנו של השחקן, דונאטו די קאמפלי, נראה באיביזה. את הפגישה ארגן חאבייר פאסטורה. המטרה: לתכנן את המהלכים לעזיבת פריס סן ז'רמן.

* ראשי מילאן נפגשו עם ראשי טורינו, ובאיטליה טוענים כי הרוסונרי מוכנים להציע לא פחות מ-80 מיליון יורו על החלוץ הנהדר אנדראה בלוטי - 20 מיליון יורו בקיץ הקרוב, במעין עסקת השאלה, ו-60 מיליון יורו על רכישתו בקיץ הבא.

* ליברפול ממשיכה במאמציה לרכוש את מוחמד סלאח מרומא, אך הג'יאלרוסי דורשים למעלה מ-35 מיליון ליש"ט. באנגליה מדווחים שהמייטי רדז מוכנים לנפץ את שיא ההעברות שלהם בניסיון לצרף את המצרי בן ה-24. בן ארצו, מידו, טען: "אין ספק שהוא יעבור לליברפול, זה רק עניין של זמן".

* בספרד טוענים כי פפ גווארדיולה מעוניין לחזק את חוליית הקישור של מנצ'סטר סיטי, ולוטש עיניים לעבר טוני קרוס, איתו שיתף פעולה בעבר בבאיירן מינכן.

* על פי 'אס', פרננדו טורס דחה הצעה מקרטארו המקסיקנית ומתכוון להישאר עונה נוספת באתלטיקו מדריד.

עוד בנושא

יום אחרי יום: כל העדכונים מחלון ההעברות של קיץ 2017
בריאל מדריד טוענים: "עדיף שרונאלדו ישלם קנס ויימנע ממשפט"
באיירן מינכן השלימה את רכישתו של קורנטן טוליסו תמורת 35 מיליון יורו

עוד באותו נושא

כדור נגד כאבים: הקשר המרגש בין ילד גוסס מסרטן והכדורגל האנגלי

לכתבה המלאה

* "בסאן" טוענים שפנרבחצ'ה מעוניינת לצרף את שני כוכבי לסטר סיטי, ג'יימי ורדי ואחמד מוסא.

* לסטר סיטי קרובה להחתמת הארי מגווייר מהאל סיטי, בעסקה שאמורה לעלות לה כ-17 מיליון ליש"ט.

* סוונסי מעוניינת להשיב את עמנואל אדבאיור לפרמיירליג. בפטימבי גומיס עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לאיסטנבול בשאקשהיר.

* ב"סאן" דווח כי צ'לסי לוטשת עיניים לכיוונו של לורנצו אינסינייה, אך סוכנו הכחיש. "העדיפות העליונה שלו הוא להישאר בנאפולי", אמר.

* שחקן נוסף של הפרטנופי שמעניין את אנטוניו קונטה הוא קאלידו קוליבאלי, עליו מוכנים הבלוז לשלם 50 מיליון ליש"ט, אך בשלב זה טוענת התקשורת האיטלקית כי נאפולי לא מעוניינת למכור את הבלם תמורת שום מחיר.

* חאתם בן ארפה ידרוש מפריס סן ז'רמן כ-6 מיליון יורו עבור התרת חוזהו.

* הארי רדנאפ מנסה לשכנע את ראשי בירמינגהאם לצרף את ג'ון טרי. לבלם הוותיק יוצעו 100 אלף ליש"ט לשבוע ותפקיד בצוות האימון בסיום קריירת המשחק שלו.

* ניוקאסל הציעה לפולהאם 20 מיליון ליש"ט על טום קיירני, הקוטג'רס סירבו.

* העולה הטרייה לפרמיירליג, האדרספילד, מנסה להתחזק לקראת הליגה הבכירה וקרובה לנפץ את שיא ההעברות שלה עם רכישתו של שחקן מנצ'סטר סיטי, ארון מואי, תמורת 10 מיליון ליש"ט. הקשר האוסטרלי שיחק עבור האדרספילד בכמושאל בעונה החולפת ונבחר לשחקן העונה שלה.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי. רויטרס
בדרך לטורקיה? ורדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully