וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אוסקר גרסיה מונה למאמן סנט אטיין, קלאודיו ראניירי בנאנט

שני מאמנים זרים חדשים בליג 1: מאמן מכבי תל אביב לשעבר נפרד מרד בול זלצבורג וחתם לשנתיים במועדון הפאר. נשיא סנט אטיין: "הוא האיש המושלם". האיטלקי הוותיק חתם רשמית בנאנט

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר ורד בול זלצבורג בשנתיים האחרונות, חתם הערב (חמישי) לשנתיים כמאמן סנט אטיין. הצרפתים שנפרדו מכריסטוף גאלטייה אחרי שמונה שנות אימון, בחרו במאמן הקטלאני בן ה-44, שהצליח להרשים את המנהל הספורטיבי דומיניק רושטו בפגישה ביניהם וגרם לירוקים לשלם פיצוי של 1.5 מיליון יורו לאלופת אוסטריה כדי לשחררו.

אוסקר, שחקן ברצלונה לשעבר, מגיע עם רזומה של שלוש אליפויות - אחת עם מכבי תל אביב ושתיים עם זלצבורג, אצלה הפך למאמן שהגיע הכי מהר ל-100 נקודות והחזיק באחוז ההצלחה הכי גבוה בליגה האוסטרית מבין מאמנים שניהלו יותר מ-50 משחקים. עוזרו רובן מרטינס יגיע עמו. מרקו רוזה, הגרמני בן ה-40 שאימן את קבוצת הנוער, יאמן את הבוגרים של זלצבורג במקום אוסקר.

נשיא המועדון רולאן רומייה אמר: "לקחנו את הזמן כדי לבחור את המאמן שיוכל לקחת את המועדון צעד אחד קדימה בתהליך הזה. בחנו מספר רב של מועמדים, ולאוסקר גרסיה היה את הפרופיל המושלם. הוא הוכיח שהוא מתאים לתפקיד, כפי שניתן לראות על פי הצלחתו בזלצבורג, והוא גם מלא תשוקה, מנוסה וחדשני. אני משוכנע שהוא יצעיד את סנט אטיין קדימה".

קלאודיו ראניירי השלים הערב (חמישי) את חזרתו לליגה הצרפתית, כשחתם לשנתיים כמאמנה החדש של נאנט. המינוי של האיטלקי שחגג יום הולדת 65 באוקטובר האחרון, התעכב בגלל סעיף ארכאי בתקנון של מנהלת הליגה הצרפתית, לפיו מאמנים מעל גיל 65 לא יכולים לקבל קבוצה חדשה (רק להמשיך). ריימונד דומנק, מאמן נבחרת צרפת לשעבר, היה בין האנשים שמנעו מראניירי לחתום, אך בסופו של דבר הוא קיבל את האישור המיוחד, כפי שניתן בעבר לגי רו כשאימן את לאנס, והערב כאמור יצאה ההודעה הרשמית.

ראניירי, שהוביל את לסטר סיטי לאליפות היסטורית בפרמיירליג ב-2015/16 ופוטר במהלך העונה הנוכחית, כבר אימן בצרפת את מונאקו בין השנים 2012-2014, לפני שעבר לנבחרת יוון ומשם ללסטר. בעבר עבד בין היתר בנאפולי, פיורנטינה, ולנסיה, אתלטיקו מדריד, פארמה, יובנטוס, רומא ואינטר. בנאנט הוא מחליף את סרג'יו קונססאו הפורטוגלי, שהקפיץ את הקבוצה תוך חצי עונה מהמקום ה-19 למקום השביעי, אך העדיף לעבור לאמן את פורטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully