וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י דונארומה לא יחדש את חוזהו במילאן: "זה מאוד הפתיע אותנו"

השוער בן ה-18 לא יישאר ברוסונרי. מנכ"ל מילאן, מרקו פאסונה: "ההחלטה נעשתה על ידי השחקן. חשבנו שהוא יהיה שוער העתיד שלנו". ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן מעוניינות בשירותיו

ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
בדרך למועדון אחר. דונארומה/GettyImages

ג'אנלואיג'י דונארומה לא יחדש את חוזהו במילאן. המועדון סיפק את ההודעה לעיתונות לאחר פגישה עם סוכנו, מינו ראיולה, שככל הנראה נותנת לריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן אור ירוק בנוגע לאפשרות להביא את הכישרון הצעיר אליהן.

השוער בן ה-18 גדל במחלקת הנוער של מילאן וביצע את הופעת הבכורה שלו בבוגרים כבר בגיל 16. "העדפתי לא להוציא הצהרה רשמית ולעדכן אתכם ישירות לאחר הפגישה שקיימנו עם סוכנו של השחקן, מינו ראיולה" אמר מנכ"ל מילאן, מרקו פאסונה, והוסיף: "ראיולה הודיע לנו שדונארומה קיבל החלטה לא להאריך את חוזהו במילאן. מדובר בהחלטה שנעשתה על ידי השחקן. אני רוצה להזכיר לכם שלפני כ-10 ימים הצענו לשחקן הצעה מאוד נדיבה, אפילו טובה יותר ממה שכולכם חשבתם. השחקן שקל את ההצעה, ובסופו של דבר החליט שלא לחדש את חוזהו במועדון".

דונארומה חתום על חוזה עד יוני 2018, אך כעת, לאחר שנודע שהוא לא רוצה להמשיך במועדון, סביר להניח שהוא יעבור לאחת מהקבוצות שמעוניינות בשירותיו עוד הקיץ. "זה מאוד הפתיע אותנו" המשיך פאסונה: "חשבנו שדונארומה יהיה שוער העתיד של מילאן ושנוכל לבנות סביבו את הקבוצה. ההחלטה שלו מעציבה אותנו, אבל כעת אנחנו צריכים להמשיך את ההכנות לעונה הבאה".

ההצעה שמילאן הציעה לדונארומה, על פי ההערכות, הייתה על סך 4.5 מיליון יורו לעונה. סוכנו של השחקן ביקש להוסיף סעיף שחרור שעומד על כ-10 מיליון יורו אם מילאן לא תצליח להעפיל לליגת האלופות, וסעיף זה, על פי התקשורת האיטלקית, הכשיל את העסקה. ההערכות כרגע הן שפריס סן ז'רמן וריאל מדריד יסכימו לשלם לדונארומה שכר של כ-6 מיליון יורו לעונה לא כולל בונוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully