וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון ברולאן גארוס: רפאל נדאל וסטן ואוורינקה בקרב על התואר

הספרדי (4), שטרם שמט מערכה בטורניר ינסה להשלים את הדסימה, זכייה עשירית בתואר האהוב עליו מכל. מולו יתייצב השוויצרי (3) בעל המאזן המושלם בגמרי גרנד סלאם עד היום

רפאל נדאל, סטניסלס ואוורינקה אחרי גמר אליפות אוסטרליה 2014. Scott Barbour, GettyImages
ואוורינקה ניצח את נדאל בגמר באוסטרליה 2014/GettyImages, Scott Barbour

הפעם העשירית של רפאל נדאל, או השנייה של סטן ואוורינקה? גמר רולאן גארוס 2017 יפגיש מחר (ראשון, 16:00, יורוספורט) בין המדורג 3 למדורג 4 בטורניר.

ואוורינקה השאיר מאחור בחצי הגמר את המדורג 1, אנדי מארי, בתום מותחן נהדר בן חמש מערכות. נדאל לעומת זאת, דרס גם את דומיניק תים הצעיר והוא היחיד בכל הטורניר הנוכחי שלא הפסיד מערכה. זכייה בתואר תשלים עבורו את הדסימה על החימר האהוב עליו כל כך בפריס.

נדאל היה עד היום ב-21 גמרי גרנד סלאם וזכה ב-14 תארים, האחרון שבהם היה רולאן גארוס 2014 ולמעשה, זו הפעם הראשונה שלו בגמר הטורניר מאז אותה זכייה. בגמר הגרנד סלאם האחרון שלו, באוסטרליה בתחילת השנה, הוא הפסיד לרוג'ר פדרר וכעת, ינסה להתקרב לשוויצרי במאזן הזכיות בגרנד סלאמס לאורך הקריירה. ניצחון של נדאל ישבור עבורו שוויון עם פיט סמפראס ויציב אותו במקום השני בכל הזמנים.

לוואוורינקה יש שלושה תארי גרנד סלאם עד היום, באוסטרליה, צרפת וארצות הברית ולמעשה, הוא מעולם לא הפסיד בגמר גרנד סלאם, כולל ניצחון בגמר באוסטרליה ב-2014 על נדאל בארבע מערכות. יחד עם זאת, מאזנו של השוויצרי מול השור ממאיורקה לא מבשר עבורו טובות והוא הפסיד לנדאל ב-15 מ-18 המפגשים ביניהם עד היום, כולל בשני האחרונים. המפגש האחרון היה במונטה קרלו ב-2016, אז נדאל טייל ברבע הגמר עם 1:6, 4:6. על החימר נפגשו עד היום השניים שש פעמים ונדאל ניצח בחמישה מקרים, כולל ברבע גמר רולאן גארוס ב-2013. הניצחון היחיד של ואוורינקה על החימר מול נדאל היה ברבע גמר טורנרי רומא ב-2015.

עוד בנושא:

נדאל הביס את תים, יפגוש בגמר את ואוורינקה
ילנה אוסטפנקו היא הסינדרלה של הטורניר
האלפ מול אוסטפנקו בגמר הנשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully